حمایت از صنایعی که سلامت جامعه را اولویت قرار می‌دهند

نظارت دائمی بر تمام مواد غذایی در کشور از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در اولویت قرار دارد، اما گاهی نظارت فوریتی و جهادی پیش می‌آید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان دکتر رسول دیناروند، معاون وزیر بهداشت گفت: صنایع غذایی برتر و ارزشمندی که در کشور در حال فعالیت هستند را سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت با حفظ سلامت صد درصدی جامعه حمایت می‌کند.

وی گفت: صنایع غذایی و دارویی که سلامت جامعه و مردم را در اولویت قرار داده و در حال فعالیت هستند، باعث افتخارند. این صنایع پاسخگوی نیازهای کشور هستند و ما را از وابستگی نجات می‌دهد و همینطور این صنایع در جهت توسعه صادرات تلاش می‌کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، دیناروند افزود: اطمینان دارم در دوران پسا تحریم با گشایشی که در ارتباط‌های بین‌المللی فراهم خواهد شد، توسعه صنعتی ایران با سرعت بیشتری ادامه پیدا می‌کند و می‌توانیم در یک دوره نسبتا مناسبی به تراز مثبت در تجارت دارویی برسیم.

رئیس سازمان غذا و دارو در مورد آبلیموهای تقلبی نیز اظهار داشت: باید یک برنامه ای را همانند قضیه آب معدنی با نظر مقام عالی وزارت انجام دهیم تا بتوانیم پاسخ مردم را بدهیم. یعنی آبلیموهای سالم و ناسالم از یکدیگر مشخص شوند و به برنامه های روتین و معمولی اکتفا نکنیم و یک کار ضربتی و جهادی در این حوزه انجام دهیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار