نژاد مهدی:تعطیلات لیگ برای ذوب‌اهن بی فایده بود

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در تعطیلات لیگ نتوانستیم از همه بازیکنانمان استفاده کنیم.

محمد نژاد مهدی بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط تیمی فوتبال ذوب‌اهن بیان کرد: در این تعطیلات تمرینات بسیار سخت و پرفشاری  را برگزار کردیم و با توجه به غیبت 9 بازیکن اصلی در این هفته‌ها به بازیکنانی که در اردو حاضر بودند فشار بیشتری آمد.

وی ادامه داد: کادر فنی تیم تلاش زیادی کردند که تیم ذوب‌اهن به هماهنگی قابل قبولی برسد. فکر می‌کنم این وقفه ضرر زیادی به تیم‌ها وارد کرد اما ما نهایت تلاش خود را می‌کنیم زحمات مربیان را جبران کنیم.

مدافع تیم ذوب‌آهن درباره دفاع مستحکم این تیم در فصل جاری گفت: هماهنگی خوبی بین مدافعان و دروازه‌بان تیم وجود دارد، امیدوارم در این فصل بهترین خط دفاع لیگ را به دست آوریم و به قهرمانی ذوب‌آهن در لیگ کمک زیادی کنیم.
وی در خصوص کیفیت زمین چمن ورزشگاه فولادشهر اعلام داشت: چمن فولادشهر در این فصل کیفیت مطلوبی ندارد و ناهمواری‌هایی در آن دیده می‌شود این زمین روی کیفیت بازی ما تاثیر گذاشته است و امیدواریم برای بازی‌های آسیا این زمین در وضعیت مساعدی قرار بگیرد.

نژادمهدی در مورد دیدار مقابل سایپا در هفته هشتم لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم فوتبال سایپا در این فصل تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان دارد که فکر می‌کنم بازی سختی را مقابل این تیم داشته باشیم.

با تمام توان مقابل این تیم حاضر می‌شویم و امیدوارم در آغاز دوباره فصل 3 امتیاز شیرین را به دست آوریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار