کبیر: پرداخت مطالبات پزشکان و مراکز درمانی در آینده‌ای نزدیک

مدیرعامل سازمان بیمه‌ی سلامت ایران گفت: در صورتی که منابع مالی موردنیاز از سوی دولت تأمین شود پرداخت مطالبات پزشکان و مراکز درمانی در سال 94 صورت می‌گیرد.

کبیر: پرداخت مطالبات پزشکان و مراکز درمانی در آینده‌ای نزدیکبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد کبیر مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در حاشیه مراسم تکریم و معارفه اعضای هیئت مدیره سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به پرداخت مطالبات پزشکان و مراکز درمانی در سال94 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت ایران خودرا متعهد می‌داند که در اسرع وقت نسبت به پرداخت مطالبات پزشکان و مراکز درمانی اقدام کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در تخصیص و پرداخت مطالبات با فراز و نشیب‌های بسیاری روبه رو هستیم، افزود: در صورتی که منابع مالی مورد نیاز از سوی دولت دریافت شود، بزودی مطالبات پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه پرداخت مطالبات تا پایان سال 93 انجام شده، گفت: با توجه به اسنادی که در دوماه اول سال 94 دریافت کردیم مشخص شد نزدیک به 900میلیارد تومان از دستگاه‌های مختلف طلب داریم که اگر بدهی خودرا پرداخت کنند مشکل مطالبات مراکز درمانی نیز حل می‌شود.

کبیر در خصوص مؤسساتی که به عنوان بیمه ایفای نقش می‌کنند، تصریح کرد: هیچ شرکتی مجوز بیمه‌ای نداشته و مؤسساتی که به عنوان بیمه ایفای نقش می‌کنند فعالیت آن‌ها غیر قانونی بوده و قطعاً از طریق مراجع قضایی اقدامات قانونی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار