اولیا: مردم برای خسارت تصادفات هزینه بالایی پرداخت می کنند

رئیس سندیکای بیمه گران ایران گفت : بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان خسارت شخص ثالت است که بیمه ها را دچار زیان کرده و از سوی دیگر مردم نیز هزینه های بالایی را برای خسارت تصادفات پرداخت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛علی اکبر اولیا رئیس سندیکای بیمه گران ایران در چهارمین کنفرانس بین المللی حوادث رانندگی و جاده ای که امروز (دوشنبه ) در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد : میزان خسارت تصادفات، 15 تا 17 هزار کشته و بیش از 200 هزار مجروح در سال است که متاسفانه  این عدد بسیار بالا بوده و باید فکری به حال آن شود.

وی تصریح کرد : در برنامه پنجم توسعه ، دولت موظف بود که سالانه 10 درصد خسارات رانندگی را کاهش دهد اما با وجود کاهش کشته های تصادفات ، خسارات افزایش یافته است این اتفاق بدین معناست که باید هزینه کردها هدفمندتر شده تا شاهد تاثیرگذاری بیشتری در کاهش خسارات باشیم.

اولیا ادامه داد: بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان خسارت شخص ثالت است که بیمه ها را دچار زیان کرده و از سوی دیگر مردم نیز هزینه های بالایی را برای خسارت تصادفات پرداخت می کنند.

رئیس سندیکای بیمه گران ایران گفت : متاسفانه علی رغم کاهش تلفات رانندگی هنوز نتوانسته ایم به حد مطلوب برسیم و امیدواریم از این پس با مشوق های لازم ، بیمه نقش کلیدی در خصوص کاهش حوادث و خسارات داشته باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار