سنندج؛

راه‌اندازی پست لجستیک تا پایان سال‌جاری در کردستان

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: مقدمات پست لجستیک در استان کردستان انجام شده و این سرویس تا پایان سال در استان راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛حسین مهری گفت: شرکت پست ایران از ابتدای سال جاری تاکنون 60 میلیارد ریال در استان کردستان سرمایه گذاری کرده است و بناست تا پایان سال نیز 40 میلیارد ریال دیگر نیز در این استان سرمایه گذاری کند.

وی به راه اندازی سرویس های جدید در استان کردستان اشاره کرد و افزود: توسعه تجارت الکترونیک هم به صورت داخلی و هم بین المللی در استان‌ها یکی از این سرویس‌ها است که به دنبال توسعه هرچه بیشتر آن هستیم.

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در ادامه همچنین به نصب صندوق‌های هوشمند اشاره کردوگفت: در شهر سنندج به صورت پایلوت دو مورد را راه اندازی کرده‌ایم که در ادامه آن با رفع نواقص، این سرویس را در شهرستان های بزرگ نیز راه اندازی خواهیم کرد.

وی راه اندازی سرویس GNAF و بهنگام سازی کدپستی در شهرها و روستاها را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کردوافزود: همچنین راه اندازی سرویس خدمات ویژه شهروندی با سامانه 193 از دیگر اقداماتی است که بزودی در استان انجام می گیرد و پیش بینی می شود تا دهه فجر در استان کردستان این مورد به بهره برداری برسد.

مهری در ادامه با اشاره به اینکه تا کنون در پنج استان کشور پست لجسیک راه اندازی شده است، بیان کرد: مقدمات پست لجستیک نیز در استان کردستان انجام شده است و امیدواریم این سرویس تا پایان سال در استان راه اندازی شود.

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در پایان بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که با دستگاه های مرتبط صورت گرفته، هر فرد در طول سال یک بار مجاز است از طریق پست اقدام به خرید کالا کند که این موضوع نیز در دست پیگیری است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.