کرمان؛

حمایت از بانوان کارآفرین در کرمان

استاندار کرمان گفت: شناسایی، تقویت و حمایت از بانوان کارآفرین از طرح های ابتکاری استان کرمان در حوزه کمک به توانمندی اقتصادی خانواده ها است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام روابط عمومی استانداری، علیرضا رزم حسینی در دیدار با مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور افزود: به برکت انقلاب اسلامی ایران، بانوان در تمامی عرصه های علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جای خود را باز کرده اند و در تمامی این حوزه ها حضور چشمگیری داشته اند.

وی بیان کرد: بخشی از آسیب های اجتماعی در حوزه زنان ناشی از مشکلات اقتصادی است که با تلاش در راستای رونق اقتصادی، بخش زیادی از این مشکلات برطرف می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از مسایل اقتصادی در خانواده ها به حوزه اشتغال و توانمندسازی بانوان خانه دار نیز توجه لازم صورت گرفته است.

استاندار کرمان گفت: با سیاست های بسیار خوب دولت تدبیر و امید در چند ماه آینده شاهد رونق اقتصادی در کشور خواهیم بود که بی شک این رونق، اثرات خود در سایر حوزه ها را بر جا خواهد گذاشت.

وی به توجه مدیریت استان کرمان به مسایل حوزه بانوان اشاره کرد و اظهارداشت: در تمامی برنامه ریزی ها به نحوی اقدام شده که نقش بانوان به خوبی قابل مشاهده باشد.

نماینده عالی دولت در استان کرمان در ادامه به تدوین سند توسعه ورزش استان کرمان اشاره کرد و گفت:در این سند 50 درصد از امکانات ورزشی استان به حوزه بانوان اختصاص داده شده است.

وی تاکید کرد: براساس سند توسعه ورزش استان به دنبال قهرمان پروری در استان هستیم و در این زمینه تفاوتی بین قهرمانان آقا و خانم قائل نیستیم.

وی گفت: آنقدر کاستی ها در حوزه های مختلف وجود دارد که به هر میزان کار می شود، هنوز به نتایج مطلوب دست نخواهیم یافت.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: حمایت ، بانوان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.