سنندج؛

بیان حادثه غم انگیز کربلا در قالب اشعار امام شافعی(رض)

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقزگفت: همزمان با ماه محرم ۱۰۰۰ پوستر با مضامین اشعار حضرت امام شافعی(رض) در مورد مناقب اهل بیت(ع) در این شهرستان تهیه و توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازسنندج؛حجت‌الاسلام محمد وحیدی، گفت: ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اهل بیت پیامبر گرامی(ص) تعلق به همه‌ی فرق اسلامی است و بدون محبت و ارادت قلبی و زبانی به اهل بیت(ع) ایمان کامل نبوده و نماز صحیح نیست.

وی با اشاره به اینکه ماه محرم اوج دلدادگی به خاندان نبی مکرم اسلام(ص) است، افزود: میان پیشوایان اهل سنت، حضرت امام شافعی(رض) با بیان اشعار و ابیات بسیار زیبا و با معنا، محبت، دلدادگی، اظهار ارادت را به اهل بیت(ع) و حضرت امام حسین(ع) به اوج رسانده است.

حجت الاسلام وحیدی بیان کرد: در دهه محرم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز جهت آگاهی بیشتر و بهره‌مندی مؤمنان از فضایل معنوی اشعار حضرت امام شافعی(ره) در مورد اهل بیت(ع) و حادثه کربلا، این اشعار ناب و جاودانه را به صورت پوستر تهیه، چاپ و توزیع آن را در سطح گسترده آغاز کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقزگفت: دشمنان اسلام از همه‌ی حربه‌ها برای تفرقه‌افکنی و جدایی مابین مسلمان در تلاشند ما نیز باید در تمامی مناسبت‌ها اشتراک فرق اسلامی را ترویج، بیان، نهادینه و اطلاع‌رسانی کنیم که نمونه آن چاپ اشعار امام شافعی(رض)، سر مذهب برادران شافعی مذهب در مورد حادثه غم‌انگیز کربلا و سالار شهیدان کربلا حضرت امام حسین(ع) است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.