سنندج؛

معاون استاندار کردستان؛ تاکید بر لزوم برگزاری انتخابات قانونمند و مبتنی بر اصل بی طرفی

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت:استفاده و در اختیار قرار دادن امکانات و ظرفیت های دولتی به نفع کاندیدای خاص غیر شرعی و غیر قانونی است.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،علیرضا آشناگر در جلسه ستاد انتخابات استان گفت: از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های استان برای برگزاری انتخاباتی پرشور در اسفند ماه سال جاری بهره برداری می شود.

وی افزود: استفاده از امکانات دستگاه های حمایتی و خدمت رسان دولتی از جمله کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی و جمعیت هلال احمر به نفع کاندیدای جریان سیاسی خاص ممنوع است و مدیران این دستگاه ها باید از اقداماتی که این شائبه را ایجاد می کند اجتناب کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان ضمن تاکید بر لزوم برگزاری انتخابات قانونمند و مبتنی بر اصل بی طرفی بیان کرد: استفاده و در اختیار قرار دادن امکانات و ظرفیت های دولتی به نفع کاندیدای خاص غیر شرعی و غیر قانونی است.

وی همچنین بر استفاده از ظرفیت ها و امکانات دستگاه های مختلف استان در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس تاکید کردوافزود: مردم با حضور آگاهانه خود در انتخابات پیشرو حماسه دیگری را خلق کرده و اقتدار جمهوری اسلامی را بیش از پیش تثبیت می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در ادامه خطاب به تمامی مدیران دستگاه های اجرایی گفت: از برگزاری نشست ها و جلسات با افراد و گروه های سیاسی خاص به طور جدی اجتناب کنند چرا که اینگونه جلسات شائبه طرف داری از یک جریان خاص را به وجود می آورد که این امر مغایر با قانون انتخابات است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.