سنندج؛

درخشش کشتی‌گیران کردستانی در رقابت‌های جهانی

کشتی گیران فرنگی کار کردستانی در رقابت‌های جهانی پیشکسوتان یونان 2 مدال طلا و یک نقره را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باگشاه خبرنگاران جوان از سنندج، رقابت‌های کشتی فرنگی پیشکسوتان جهان در شهر آتن یونان برگزار شد و کشتی‌گیران کردستانی سه مدال رنگارنگ را به ارمغان آوردند.

کشورهای شرکت کننده در مسابقات کشتی پیشکسوتان قهرمانی جهان در مهرماه سال جاری در شهر آتن یونان بر روی تشک رفتند و در 7 گروه سنی با هم به رقابت پرداختند.

در قالب تیم ملی ایران 4 نماینده استان در این مسابقات شرکت کرد و دو مدال طلا و یک نقره در اوزان مختلف سهم کردستانی‌ها در این رقابت‌ها بود.

در پایان آزاد علی محمدپور کشتی گیر سقزی در وزن 69 کیلوگرم و بهاءالدین کریم زاده دیگر ورزشکار سقزی وزن 130 کیلوگرم هردومدال طلا را کسب کردند.

همچنین سیدزاهد هاشمی‌نسب کشتی گیر فرنگی کار سنندجی دراین رقابت ها حضور یافت و موفق شد در وزن 97 کیلوگرم مدال نقره این دوره از مسابقات را از آن خود کند، سیف الله مامویی کشتی‌گیر وزن 76 کیلوگرم دیواندره‌ای نیز در جایگاه هفتم قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان رقابت های کشتی فرنگی تیم ایران با کسب 7 مدال طلا، 8 نقره و 14 برنز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های روسیه و یونان پس از ایران به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.