سنندج؛

اعزام تیم‌های سیار برای ارائه‌ آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به روستاها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان از اعزام تیم‌های سیار به منظور ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به روستائیان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سیدجمیل احمدی با اشاره به طرح اعزام تیم های سیار گفت: طرح توانمندسازی روستائیان، طرح توانمندسازی دانش‌آموختگان دانشگاهی و توانمندسازی زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان فنی و حرفه‌ای در دولت تدبیر و امید است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: نیازسنجی شهرستان‌های استان با همکاری و مشارکت فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌های روستا انجام شده و به زودی بر اساس این نیازسنجی فعالیت‌های سازمان فنی و حرفه‌ای آغاز می‌شود.

احمدی با بیان اینکه تعهد سالانه سازمان فنی و حرفه‌ای کردستان 400 هزار ساعت آموزش روستایی است، تصریح کرد: در صورت تعامل و همکاری ادارات بهزیستی، کمیته امداد و شهرداری سروآباد آماده ارائه دو برابر میزان ساعت مصوب شده در این شهرستان هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین جمعیت شهرستان سروآباد در روستاها ساکن هستند، برای آموزش آنها تیم‌های سیار به سطح روستاها اعزام می‌شوند.

احمدی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای برای آموزش روستائیان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: آموزش‌های مبتنی بر اساس بازار کار و براساس نیاز هر شهرستان و منطقه ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.