هشدار شدیداللحن روسیه به عربستان، ترکیه و قطر

منابع مطبوعاتی در لبنان از هشدار روسیه به سه کشور عربستان، ترکیه و قطر خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری لبنانی آسیا، روسیه به قطر، ترکیه و عربستان هشدار داد مداخله نظامی آنان در کشور سوریه می تواند به بروز جنگ جهانی سوم منجر شود.

روزنامه النهار نیز نوشت: «گویا روزنامه "پراوادا" به اظهارات "خالد العطیه،" وزیر امور خارجه قطر واکنش نشان داده است، العطیه از امکان مداخله نظامی کشورش در سوریه خبر داده و گفته بود ترکیه و عربستان نیز از تصمیم خود برای مداخله در سوریه خبر داده اند.»

پراوادای روسیه هدف از ائتلاف ایران و روسیه را اخراج تروریست ها از شهرهای استان حلب، حماه و لاذقیه و همچنین قطع ارسال کمک به این گروهها از طریق کنترل بر جاده های مرزی با ترکیه عنوان کرد.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۴۴
Canada
ناشناس
۲۲:۴۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۴
خیلی شدید الحن بود اونام ترسیدن. وای وای وای
Canada
ناشناس
۲۲:۳۴ ۰۳ آبان ۱۳۹۴
ببین به چه روزی افتادیم که قطر هم تهدید می کنه خدا لعنت کنه باعث و بانیشو ، چهل سال پیش اینا نمی تونستن جیک بزنن. خدایا به ما ایرانیان اندکی آگاهی عطا بفرما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۳ آبان ۱۳۹۴
کل اعراب 6 روز نتوانستند در مقابل اسراعیل دوام بیاورند در مقابل روسیه 1 روز هم طاقت ندارن قطر چه غلطا میکنه ...........................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۳ آبان ۱۳۹۴
گنجشک چیه کله پاچه اش چه باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۴
چه غلط ها ! حالا دیگه قطر هم کشوری مثل سوریه را تهدید می کند . سوریه باید پاسخ همه این شیطنت ها را به ائتلاف مسخره سران عرب مزدور آمریکا در منطقه بدهد .
آخرین اخبار