هشداری که برانکو حتما به مهاجمان تیمش داده است/ این بازی زمین خوردن در محوطه جریمه ممنوع!

برانکو به مهاجمان تیمش گفته که در بازی با ملوان نباید در محوطه جریمه حریف زمین بخورند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ دربی رفت لیگ برتر پانزدهم روز جمعه 8 آبان ساعت 15:30 برگزار می شود. پرسپولیس پیش از بازی با استقلال، در هفته دهم باید به مصاف ملوان برود و در این مسابقه سه بازیكن سرخپوشان دو اخطاره هستند. مهدی طارمی، علی علیپور و كمال كامیابی نیا سه بازیكن دو اخطاره پرسپولیس هستند كه اگر در بازی هفته دهم مقابل ملوان یك كارت زرد دیگر بگیرند، سه اخطاره می شوند و دربی را از دست می‌دهند.
برانكو كه نگران سه اخطاره شدن دو مهاجم جوان تیمش است و می داند كه داوران به خصوص روی مهدی طارمی حساس شده اند، با این دو بازیكن صحبت كرده و به آن‌ها هشدار داده كه در مسابقه با ملوان نباید در محوطه جریمه حریف زمین بخورند. طارمی كه امسال حساسیت داوران به شدت روی او بالا رفته، چند بار با زمین خوردن در محوطه جریمه حریفان توانسته پنالتی بگیرد و البته چند بار هم داوران تشخیص داده اند كه حركت او تمارض بوده است.
حالا اگر در بازی با ملوان، طارمی یك بار دیگر تمارض كند و داور به او كارت بدهد، این مهاجم دربی را از دست خواهد داد. علیپور هم چنین شرایطی دارد و برانكو از هر دو آن‌ها خواسته كه حواسشان باشد كه در محوطه جریمه حریف زمین نخورند چراكه او دوست ندارد در دربی این دو بازیكن دونده را در اختیار نداشته باشد. برانكو همچنین توصیه كرده كه آن‌ها با داور بحث نكنند و خودشان را كنترل كنند.
علیپور زننده آخرین گل پرسپولیس در دربی تهران است. او فصل گذشته در آخرین بازی فصل كه بین استقلال و پرسپولیس برگزار شد، توانست گل پرسپولیس را بزند و از همان جا تبدیل به ستاره ای جوان در لیگ برتر ایران شد. البته او امسال نتوانسته به اندازه ای كه انتظار وجود داشت بدرخشد اما به هر حال در تركیب پرسپولیس مهره ای است كه برانكو روی او حساب می كند.


منبع: خبرانلاین 

براي آگاهي از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: هشدار ، برانکو ، مهاجمان ، جریمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.