برانکو ستاره اش را برای دیداری که مهم می داند کنارگذاشت

چرا مهدی طارمی از فهرست خط خورد؟

سرمربی پرسپولیس فهرست بازیکنان خود را برای بازی مقابل ملوان رونمایی کرد و در این فهرست اثری از مهدی طارمی نیست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، این اتفاق در حالی رخ می دهد که مهدی طارمی 2 اخطار داشت و با گرفتن اخطار در این بازی امکان محرومیتش از دربی وجود داشت چیزی که برانکو نمی توانست آن را تحمل کند. اما مگر نمی شد طارمی بازی کند و کارت نگیرد؟
 سرمربی پرسپولیس فهرست بازیکنان خود را برای بازی مقابل ملوان رونمایی کرد و در این فهرست اثری از مهدی طارمی نیست. این اتفاق در حالی رخ می دهد که مهدی طارمی 2 اخطار داشت و با گرفتن اخطار در این بازی امکان محرومیتش از دربی وجود داشت چیزی که برانکو نمی توانست آن را تحمل کند. اما مگر نمی شد طارمی بازی کند و کارت نگیرد؟

جواب این سوال و با توجه به اتقافات داخل باشگاه پرسپولیس به دو شکل داده می شود. اول اینکه تاخیر طارمی در بازگشت از بوشهر به ناراحتی سرمربی تبدیل شده و او یکدفعه طارمی را بیرون گذاشته که مشکلی پیش نیاید اما بزرگترین ترس قرمزها مشکلی است که می تواند از طرف داوری برایشان بوجود بیاید. 

یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس می گوید:« مسوولان کارت زرد آخر طارمی را اشتباه می دانند اما اشتباه داور حالا طارمی را دوکارته کرده است. پرسپولیس باید در آن صحنه ای که طارمی کارت گرفت صاحب پنالتی هم می شد اما داور پنالتی نگرفت و به مهدی کارت زرد داد. حالا سوال اینجاست که اگر داور دوباره اشتباه کند چه اتفاقی می افتد:»

این صحبت هاشاید متهم کردن کسی نباشد اما مسوولان تیم قرمزپوش پس از اشتباهات مداوم داوری علیه شان و نادیده گرفته شدن پنالتی های قابل توجه در چند بازی و سوت های اشتباه داوران حالا حسابی چشم شان ترسیده. هرچند قرمزها دنبال تولید حاشیه نیستند و تنبیه انضباطی را بهانه می کنند اما تقریبا مشخص است که آنها اینقدر از اشتباه داور می ترسندکه حاضر شده اند بهترین بازیکنشان را کنار بگذارند. 

البته این تصمیم سرمربی حداقل تا 24 ساعت گذشته نبود. برانکوبه یکی از نزدیکان خود گفته بود که کنار گذاشتن طارمی ممکن است به مصدومیت یا فشار بیش از اندازه روحی منجر شود و به همین دلیل بازی اش داد. اما به نظر می رسد توصیه های ویژه به سرمربی ، او را قانع کرده که آقای ستاره را بازی ندهد. 

منبع: عصر ایران 


براي آگاهي از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار