برانکو:دوست دارم در تمام بازی ها پیروز شوم/ سورپرایز در فوتبال یعنی اینکه سوشا را در حمله قرار دهم

سرمربی پرسپولیس گفت: امیدوارم هواداران روز جمعه به ورزشگاه بیایند و یار دوازدهم ما باشند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از تمرین این تیم گفت:« جا دارد یک بار دیگر برد مقابل ملوان را به بازیکنانم تبریک بگویم و برای بهبود داوود کاشانی تدارکات تیم آروزی سلامتی می کنم.»
برانکو در ادامه گفت:« برد مقابل ملوان بهترین دعوت از هوادارن برای دربی است.من از هواداران می خواهم تا در دربی ما را تنها نگذارند و یار دوازدهم ما باشند. خیلی خوشحالم و باعث افتخارم است که به عنوان سرمربی پرسپولیس عضوی از این دربی هستم و در کنار بازیکنانم که بهترین عملکرد را داشتند در دربی حضور داریم»
سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت:« خوشبختانه بازیکنان ما انگیزه و روحیه بالایی برای دربی دارند و مصدومیت اومانیا و حاتمی بهبود پیدا کرده اما نمی توانند در دربی ما را همراهی کنند اما بقیه بازیکنان برای دربی سالم هستند.»
برانکو درباره شیوه بازی پرسپولیس گفت:« ما همیشه هجومی بازی می کنیم و این نوع بازی یک نوع ریسک است و وقتی قرار است حمله کنید احتمال گل خوردن تان بیشتر می شود.ما تا اینجای فصل بازی هجومی و برتر نسبت به حریفان ارائه کردیم اما با این کیفیت بازی نتوانستیم امتیازهای لازم را کسب کنیم. در دربی هر تیمی بهتر بازی کند برنده می شود و ما هم انگیزه فراوانی برای برد داریم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این مسئله که بعضی‌ها اعتقاد دارند دربی‌های ایران کیفیت لازم را ندارد گفت: افراد مختلف می‌توانند نظرات متفاوتی داشته باشند. آنچه برای من مشخص است لیگ ایران لیگ بسیار قوی و جدی است مخصوصاً دربی‌های آن که با حضور یکصد هزار تماشاگر برگزار می‌شود.

سرمربی پرسپولیس درباره سوپرایزش در دربی گفت: در فوتبال چیزی به نام سوپرایز ندارد مگر اینکه بخواهم سوشا در خط حمله قرار دهم. آن چیزی که برای ما مهم است این است که بازیکنان ما از نظر فیزیکی آماده هستند و این را می‌توانید خودتان کاملاً مشاهده کنید. در دیداری که ما در جام حذفی با ملوان داشتیم بازیکنانمان بدون هیچ مشکلی 120 دقیقه با حریف بازی کردند. چهار روز بعد از آن بازی باز هم در دیداری سخت در تبریز به میدان رفتیم دقیقاً همان شرایط بازی حذفی با ملوان را داشتیم اما بازیکنان از نظر بدنی هیچ افتی نداشتند. در واقع بازیکنان پرسپولیس از نظر فیزیکی در تمام دقایق بازی انرژی دارند و این مسئله کم نمی‌شود. 

برانکو درباره اینکه ضعف استقلال در خط دفاعی است و پرسپولیس می تواند از این نقطه به این تیم ضربه بزند گفت: شما از کجا می دانید ضعف استقلال در این ناحیه است؟شرایط دربی با همه بازی ها فرق می کند.پرسپولیس با سه گل سپاهان را شکست داد و در حال حاضر صدر نشین لیگ است.همه تیم ها نقاط ضعفی دارند و هیچ تیمی بدون ضعف نیست اما درباره خط دفاعی استقلال با شما موافق نیستم.

برانکو درباره اینکه درگذشت هادی نوروزی باعث شده تا کری خوانی کمتر شود گفت: در فوتبال چیزی زیبا تر از کری خواندن نیست.پرسپولیس و استقلال دو تیم بزرگ ایران و آسیا هستند و دوست ندارند در دربی بازنده باشند.متاسفانه اتفاقی که برای ما رخ داد همه فوتبال دوستان ایرانی را غمگین کرد و استقلالی ها هم بزرگواری به خرج دادند و خود را در غم ما شریک دانستند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان و مربیان پرسپولیس مانند هواداران این تیم پیروزی مقابل استقلال برایشان از قهرمانی مهمتر است یا خیر گفت: واضح است که هواداران چقدر علاقه دارند که تیمشان برنده بازی باشد. قطعاً همچین حسی هم بین بازیکنان و اعضای تیم وجود دارد. علی رغم اینکه می‌گویند دربی سه امتیاز دارد اما همه می‌دانیم پیروزی در این بازی چیزی بیشتر از سه امتیاز است. چون دربی نسبت به دیگر بازی‌های لیگ حساسیت بیشتری دارد. همانطور که قبلاً گفته ام هدف ما همیشه کسب نتیجه حداکثری است حالا چه در لیگ چه جام حذفی و چه بازی‌های دیگر.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا مثل پرویز مظلومی دنبال لقب هست یا نه گفت: شما با این سوال مرا سوپرایز کردیید و باید به شما بگویم هدف ما بالاتر است و می خواهیم در همه بازی ها پیروز شویم.

منبع: خبرانلاین 

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.