تورنمنت آزاد قزاقستان G1 – آلماتی؛

پيروزی اسبقی و ذوالقدری در نخستين گام/ شكستگی بينی اسبقی

تورنمنت آزاد قزاقستان (G1)، از ديروز (یکشنبه) به میزبانی شهر "آلماتی" قزاقستان آغاز شد که به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تورنمنت آزاد قزاقستان (G1)، از ديروز (یکشنبه) به میزبانی شهر "آلماتی" قزاقستان آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

 تیم ملی تکواندوی کشورمان نيز در اين مسابقات با ترکیب آرمین هادی پور، محمد کاظمی، بهنام اسبقی، فرزاد ذوالقدری و امید عمیدی و با هدایت بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باک بعنوان مربی برروی شیاپ چانگ می رود.

امروز (دوشنبه) و در دومين روز این مسابقات در رده سنی بزرگسالان و در گروه مردان، تکواندوکاران اوزان 63- و 68- کیلوگرم مبارزاتشان را پیگیری می کنند که از تیم ایران، بهنام اسبقی و فرزاد ذوالقدری در وزن چهارم نمایندگان کشورمان هستند.

 ** نتايج تكواندوكاران كشورمان تا بدين لحظه ... 

* وزن 68- كيلوگرم مردان:

فرزاد ذوالقدري 14 – "دياس يرنالو" از قزاقستان 4

بهنام اسبقي 22 - قزاقستان 7

*بهنام اسبقی در اين ديدار در حالي به برتري رسيد، كه نماينده قزاقستان با ضربه شديدی كه به صورت وی وارد كرد باعث شكستگي بينی نماينده كشورمان شد.

**برنامه مسابقات نمایندگان ایران 

دوشنبه (4 آبانماه): اسبقی و ذوالقدری

چهارشنبه (6 آبانماه): عميدی

بنابراین گزارش روز گذشته و در اولين روز اين مسابقات آرمين هادی پور موفق به كسب مدال طلای وزن 54- كيلوگرم شد.

این رقابتها G1 است و به دارندگان مدال طلا، 10 امتیاز، نقره 6 امتیاز و برنز 3.6 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه بازیهای المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

**برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار