کرواسی میزبان تورنمنت آزاد G1،

تکواندوکاران همچنان به دنبال جمع کردن امتیاز المپیک/ این بار با 8 هوگوپوش

با اعلام سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان، تیم ملی ایران با ترکیبی از 8 هوگوپوش در تورنمنت آزاد کرواسی به مصاف رقبایش خواهد رفت.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تورنمنت آزاد کرواسی (G1) از روز شنبه (16 آبان ماه) به مدت 2 روز به میزبانی شهر "واراژدین" این کشور برگزار می‌شود و تیم ملی تکواندوی کشورمان با 8 هوگوپوش رودر روی حریفانش قرار می‌گیرد.

با اعلام بی‍ژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان، ترکیب تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات به شرح زیر است:

وزن 54- کیلوگرم: آرمین هادی پور

وزن 58- کیلوگرم: محمد کاظمی

وزن 63- کیلوگرم: ابوالفضل یعقوبی

وزن 68- کیلوگرم: بهنام اسبقی

وزن 74- کیلوگرم: فرزاد ذوالقدری

وزن 80- کیلوگرم: مسعود حجی زواره

وزن 87- کیلوگرم: امید عمیدی

وزن 87+ کیلوگرم: سجاد مردانی

مقانلو، با اشاره به حضور عاشورزاده در کنار تیم در این رقابت‌ها افزود: باتوجه به اینکه زمانی تا مسابقات فینال گرندپریکس باقی نمانده است، فرزان به همراه تیم عازم کرواسی می شود تا تمریناتش را در کنار ملی‌پوشان پیگیری کند. همچنین در صورتیکه مهدی خدابخشی بتواند، او نیز همانند عاشورزاده به همراه ما به کرواسی خواهد آمد که البته باید در خصوص حضورش با پزشک مشورت کنیم. در صورتیکه شرایط طوری باشد که مهدی نتواند تیم را همراهی کند در ایران خواهد ماند و درمانش را ادامه می دهد تا هرچه زودتر به بهبودی کامل برسد.

این دوره از مسابقات G1 است و به دارندگان مدال طلا 10 امتیاز، نقره 6 امتیاز و برنز 3.6 امتیاز در راستای افزایش امتیازات المپیکی برای کسب سهمیه ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار