مسابقات تکواندو G1 - قزاقستان؛

اسبقی و ذوالقدری حذف شدند/ تکواندوکار ایران راهی بیمارستان شد

بهنام اسبقی، تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم کشورمان پس از مصدومیت شدید بینی در مبارزه اول، در دومین مبارزه خود در راند طلایی نتیجه را واگذار و از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در ادامه دومین روز از تورنمنت آزاد قزاقستان (G1)، بهنام اسبقی، تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم کشورمان، پس از اینکه در مبارزه اول مقابل نماینده قزاقستان و به دلیل ضربات مشت این تکواندوکار به صورتش از ناحیه بینی با آسیب و شکستگی مواجه شده بود، در مبارزه دوم علی رغم درد شدیدی که داشت رو در روی نماینده روسیه قرار گرفت و در امتیاز طلایی نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

اسبقی پس از این مبارزه بلافاصله راهی بیمارستان شد. نماینده کشورمان در مبارزه اول با نتیجه 22 بر 7 تکواندوکار قزاق را از پیش رو برداشته بود. همچنین فرزاد ذوالقدری دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از پیروزی 14 بر 4 مقابل نماینده قزاقستان در ادامه برابر تکواندوکار اردن نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

روز گذشته و در اولین روز این مسابقات، آرمین هادی پور در وزن 54- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد. تیم ملی ایران، فردا (سه‌شنبه) و در سومین روز بازی‌ها نماینده‌ای را ندارد و امید عمیدی تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان بعنوان آخرین نماینده ایران روز چهارشنبه (6 آبانماه) برروی شیاپ چانگ می رود.

تورنمنت آزاد قزاقستان (G1)، از دیروز (یکشنبه) در شهر "آلماتی" قزاقستان آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

تیم‌ملی تکواندوی کشورمان در این دوره از مسابقات با ترکیب آرمین هادی پور، محمد کاظمی، بهنام اسبقی، فرزاد ذوالقدری و امید عمیدی و با هدایت بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باک بعنوان مربی به مصاف رقبایش می‌رود.

این رقابتها G1 است و به دارندگان مدال طلا، 10 امتیاز، نقره 6 امتیاز و برنز 3.6 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار