شهسواری: هنوز تیمی برای شناسایی قربانیان دفن شده راهی عربستان نشده است

مدیرکل روابط عمومی و حوزه ریاست سازمان حج و زیارت گفت: در حال پیگیری وضعیت مفقودین فاجعه منا هستیم.

شهسواری: هنوز تیمی برای شناسایی قربانیان دفن شده راهی عربستان نشده است
حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی شهسواری مدیر کل روابط عمومی و حوزه ریاست سازمان حج و زیارت در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین وضعیت مفقودین منا اظهار کرد: متأسفانه وضعیت مفقودین حادثه منا تغییری نکرده و ما همچنان در حال پیگیری هستیم تا هر چه سریعتر شرایط آنان مشخص شود.

وی در ادامه افزود: تیم 5 نفره‌ای که قرار بود با DNA بستگان جان‌باختگان دفن‌شده در عربستان به این کشور بروند هنوز اعزام نشده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین شهسواری در خصوص روند رسیدگی به خانواده‌های جان‌باختگان تصریح کرد: ما از ابتدای وقوع حادثه به مدیران حج همه استان‌ها ابلاغ کردیم که ضمن عرض تسلیت و دل‌جویی به خانواده‌های آنان سرکشی کنند البته مدیران ما قبل از ابلاغ این کار را کرده‌اند.

مدیر کل روابط عمومی و حوزه ریاست سازمان حج و زیارت یاد‌آور شد: هم‌اکنون رئیس سازمان حج و زیارت برای بررسی حادثه منا در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی حضور یافته است.

گفتنی است؛ خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیش از 2 روز است که در حال پیگیری آخرین وضعیت مفقودین و تشکیل کمیته حقیقت‌یاب از مسئولان ارشد سازمان حج و زیارت است که متاسفانه به نظر می‌رسد جلسات پی در پی مانع از برقراری ارتباط می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۴ آبان ۱۳۹۴
این حاج آقا چرا دلیل عدم اعزام تیم پزشکی قانونی را نگفت؟
خداییش سازمان حج و زیارت مقصر نیست؟!
آخرین اخبار