بجنورد؛

نمایندگان خراسان شمالی در مسابقات بین المللی جودو و کشتی فرنگی

خراسان شمالی در مسابقات جهانی جودو در ابوظبی امارات متحده عربی و همچنین مسابقات کشتی فرنگی و َآزاد جام شاهد تهران نماینده دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ مسابقات جودوی بزرگسالان 8 تا 10 آبانماه به میزبانی ابوظبی امارات برگزار می شود و محمد محمدی بریمانلو جودو کار ارزنده استان که به مدت 2 ماه در اردوی آمادگی به سر می برد به این رقابت ها اعزام خواهد شد.

کوروش خسرویار افزود: تیم ملی کشورمان با 5 جودوکار چهارشنبه هفته جاری برای حضور در این مسابقات راهی امارات می شود و از روز جمعه، کار خود را در این مسابقات آغاز می کند.

بر همین اساس تیم ملی با ترکیب محمد بریمانلو در وزن 66- کیلوگرم ، آرش آقایی و وحید بنا در وزن 73- کیلوگرم ، سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم و جواد محجوب در وزن 100- کیلوگرم با هدایت مجید زارعیان در این مسابقات شرکت می کنند.

محمد محمدی بریمانلو اهل بجنورد و متولد 14 فروردین سال 1372 است، وی در رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 89 تایلند موفق شد به مدال برنز برسد.

بریمانلو 3 مدال طلای قهرمانی کشور را به نام خود ثبت کرده است، که 2 مدال آن در رده سنی جوانان و یک مدال هم در رده سنی نوجوانان بوده است وی در مسابقات جایزه بزرگ یزد در سکوی دومی ایستاد.

دبیر هیات کشتی خراسان شمالی نیز از حضور محمد محمدی فرنگی کار جوان 96 کیلوگرم استان در مسابقات بین المللی کشتی آزاد و فرنگی ' جام شاهد ' خبر داد.

یوسف ولی زاده ضمن اشاره به برگزاری این مسابقات در 7 و 8 آبانماه در سالن هفتم تیر تهران گفت: این رقابت ها با حضور 9 کشور خارجی در دو رشته آزاد و فرنگی برگزار خواهد شد و محمدی تنها نماینده استان در رشته فرنگی به روی تشک خواهد رفت.

کشورهای روسیه، اوکراین، قرقیزستان، گرجستان، آذربایجان، بلاروس، ارمنستان، مصر و لبنان برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.

در کشتی آزاد کشورهای اوکراین، قرقیزستان، روسیه، مصر، بلاروس، آذربایجان و گرجستان و در کشتی فرنگی نیز کشورهای اوکراین، قرقیزستان، آذربایجان، لبنان، ارمنستان و مصر به همراه تیم های منتخب کشتی آزاد و فرنگی ایران به صورت تیم به تیم به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.