نخستین جشنواره مهر آب برگزار می‌شود

نخستين جشنواره استانی مهر آب با موضوع " با ارائه شيوه‌هاي مصرف بهينه آب زندگي را به نسل آينده هديه دهيم" در سطح مناطق نوزده گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 5 تهران در گفتگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص جشنواره مهر آب بیان کرد: با عنايت به آيه نوراني سوره انبياء ،كه خداوند مي فرمايند : « و از آب هر چيزي را زنده گردانيديم ، آيا ايمان نمي آوريد ؟ » مسئله آب و بحران كم آبي موضوعي نيست كه تنها به امروز و ديروز و امسال و سال بعد محدود شود ، بلكه موضوعي است كه حداقل در سال هاي اخير بسيار درباره آن خوانده يا شنيده ايم ، بحراني كه براي مديريت آن همه ي ما در آن سهم داريم .

وی افزود: بدین ترتیب بايد براي حفظ اين سرمايه بكوشيم زيرا احتمال كم آبي و خداي ناكرده بي آبي يك معظل دور از ذهن نيست. 

روابط عمومی منطقه 5 اضافه کرد: لذا مديريت محترم منطقه 5 در نظر دارد ، با همكاري اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران ، نخستين جشنواره استاني مهر آب  را با موضوع « با ارائه شيوه هاي مصرف بهينه آب زندگي را به نسل آينده هديه دهيم » در سطح مناطق نوزده گانه شهر تهران برگزار نمايند.

وی اظهار کرد: دانش آموزان و فرهنگیان می توانند آثار هنری خود را در قالب پوستر،نقاشی، عکس و فیلم کوتاه و آثار پژوهشی خود را در قالب مقاله و دست سازها ارایه دهند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار