کاهش حقوق معلمان رتبه‌بندی شده در مهرماه/آموزش و پرورش: کسر حقوق مبنای قانونی دارد

مدیر کل امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش گفت: این افزایش حقوق به عنوان حق شغل، جز حقوق ثابت همکاران است که مقرری ماه اول به آن تعلق می‌گیرد و این دلیلی بر کاهش حقوق همکاران است.

دکتر حسینی مدیرکل امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوانگفت: رتبه بندی معلمان از تاریخ 94/07/01 شروع شد و کلیه کارمندانی که مشمول این طرح می‌شوند به شرط آن که ابلاغ تمام وقت داشته باشند، احکام شان صادر شده است.

وی تأکید کرد: کسانی که حداقل 6 سال سابقه داشته باشند، مشمول این قانون می‌شوند و هر شخصی با توجه به رتبه و طبقه‌ی شغلی خود، امتیازی به عنوان حق شغل دارند پس در نتیجه برای همه‌ی افراد متفاوت است و به استناد ماده‌ی 100 قانون استخدام کشوری، هر کارمندی هر افزایش حقوقی داشته باشد، در ماه اول به عنوان مقرری ماه اول به حساب صندوق بازنشستگی کشور کسر می‌شود.

حسینی اظهار داشت: در سال 90 بخش نامه‌ای از سوی معاون رئیس‌جمهور ابلاغ شد که طی آن مقرری ماه اول همیشه به قوت خود باقی است.

وی در پایان گفت: این امتیاز اضافه شده، به عنوان حق شغل، جز حقوق ثابت همکاران است که مشمول کسور بازنشستگی می‌شود، در نتیجه مقرری ماه اول به آن تعلق می‌گیرد و این موضوع دلیلی بر کاهش حقوق همکاران نسبت به ماه قبل شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای خبر/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۴
افزایش حقوق سخنی که ابتدا بیان شد وسپس متفاوت اجراشد،تفاوت حرف تاعمل تا کجا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۴
با سلام .مسئولین محترم وزارت آموزش وپرورش: حال که طرح رتبه بندی را اجرا یی نمودید
خواستم بگویم، آیا ما نیروهای خدماتی مدارس نباید بهره ای از افزایش حقوق داشته باشیم؟
آیا ما هزینه های سنگین زندگی، دانشجو،ازدواج بچه ها و.... را نداریم ؟ بعضی از ما حتی فاقد مسکن هستیم. خواهشمندم رسیدگی فرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۴
خدايا شكرت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
از دست این وزیر فقط سکوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
منظور از کاهش حقوق، افزایش مالیات بوده است. یعنی افزایش حقوق در فیش حقوقی لحاظ شده و در قسمت کسورات بابت مقرری ماه اول کسر شده است. بنابراین مالیات به کل حقوق تعلق گرفته در صورتیکه همه حقوق دریافت نشده.
نمی دونم منظورم رو رسوندم یا نه!
شاد باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
میخواستم اضافه نکنیددوسال است که این خبر همیشه سرخط اخبارورسانه هاست بعدهم این بود اضافه کردن...
اداره پست محترمانه 70درصداضافه کردهیچ کس هم نفهمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
مرده شورتون رو ببرن برای این افزایشی که دادید... 50 هزار و 60 هزارم شد افزایش این همه تو بوق و کرنا کردید... که چی؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
در خوی آذربایجان غربی در فیش حقوق مقدار اضافه شده از رتبه بندی را از بند اول حکم جدا کرده اند تا از تاثیر آن در اضافه تدریس و حق التصحیح اوراق نهایی و ... ممانعت کنند آیا این حرکت بنظر شما انسانی است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
من در منطقه محروم هستم فقط 158 هزار تومان به حقوقم اضافه میشود که نصف ان را بابت کرایه میدهم اخه این چه افزایش حقوقی است به چه کسی باید گفت ؟
آخرین اخبار