سیدعباسی: تیم‌ها هنوز در حال محک زدن هم هستند

سررمبی تیم شهرداری ارومیه درباره ارزیابی خود از لیگ برتر گفت: تیم‌ها هنوز به هماهنگی نرسیده‌اند و فعلا در حال محک زدن هم هستند.

جهانگیر سیدعباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره مسابقه دو تیم شهرداری ارومیه و سایپا تهران در چارچوب هفته سوم لیگ برتر والیبال ایران، گفت: بازی با سایپا به مراتب نسبت به دیدار با ثامن سخت‌تر خواهد بود. سایپا بازیکنان خوبی دارد و تا این هفته از لیگ نتایج خوب و قابل قبولی کسب کرده است.

وی افزود: بازیکنان خوبی در تیم سایپا هستند که بسیاری از آن‌ها از تجربه بالایی برخوردارند به همین دلیل نمی‌توان به طور قطع گفت که در دیدار فردا برنده می‌شویم باید دید چه پیش خواهد آمد.

سیدعباسی با بیان این مطلب که شناخت دو تیم از هم برای این دیدار سطحی است، گفت: هر دو تیم تنها به اندازه دو دیدار از هم شناخت دارند و این سبب خواهد شد چیزی در بازی فردا قابل پیش‌بینی نباشد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد:‌پس از دیدار با ثامن نتوانستیم به ارومیه برویم و مستقیم به تهران آمدیم. تاکنون تنها یک جلسه تمرین برگزار کردیم امیدوارم تا فردا تیم به آمادگی لازم دست پیدا کند.

وی درباره ارزیابی خود از لیگ برتر والیبال پس از گذشت دو هفته از مسابقات اظهار کرد: هنوز نمی‌توان ارزیابی دقیقی از این فصل لیگ داشت چرا که تیم‌ها در حال محک زدن هم هستند و معمولا تا هفته چهارم و پنجم هیچ تیمی به هماهنگی لازم نرسیده است. 

سیدعباسی ادامه داد: هرچند ما از دو دیدار قبلی خود دو پیروزی بدست آوردیم اما هنوز به آن تیمی که باید باشیم نرسیدیم. گذشت زمان سبب می‌شود همه تیم‌ها به چهره واقعی خود دست پیدا کنند.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه درباره حواشی ایجاد شده در دیدار هفته نخست تیمش با بانک سرمایه گفت: در آن دیدار اشتباهات داوری زیادی رخ داد که بیشتر به ضرر ما بود با این حال تیم حریف بیشتر به داوری اعتراض داشت. امیدوارم وضعیت قضاوت‌ها در ادامه مسابقات کیفیت بهتری پیدا کند تا شاهد حواشی دیگری نباشیم. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار