سیدعباسی: کار سختی مقابل کاله خواهیم داشت

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار کرد: کاله تیم منسجم و خوبی است و به همین دلیل کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

سیدعباسی: کار سختی مقابل کاله خواهیم داشت
جهانگیر سیدعباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار هفته هشتم تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل کاله مازندران، ‌اظهار داشت: بدون شک دیدار با تیم کاله نبرد سختی برای ما خواهد بود. آملی‌ها از تیم هماهنگ و منسجمی برخوردارند و قطعا برای کسب پیروزی در این دیدار باید تلاش مضاعف داشته باشیم. کاله‌ ای ها از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره‌مند هستند و برای ما خطرساز خواهند شد.

وی با اشاره به عدم حضور تماشاگران در این دیدار به دلیل محرومیت انضباطی عنوان کرد: مسابقات ورزشی بدون حضور تماشاگر هیجان خود را از دست می‌دهد با این حال تصمیمی است که گرفته شده است و باید به آن احترام گذاشت. 

وی افزود: شاید عدم حضور هواداران آمل برای تیم ما خوب باشد اما ترجیح می‌دادیم در سالنی بازی کنیم که هیجان حضور هواداران را در خود داشته باشد. البته در مجموع به اعتقاد من بازی خوب و تماشاگرپسندی از آب در خواهد آمد زیرا کاله تیم سخت کوشی است و در چند مسابقه بازی را به ست پنجم کشانده است. 

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره مصدومیت پوریا فیاضی، بازیکن ملی پوش تیمش گفت: متاسفانه این روزها تیم ما زیاد با این مشکل مواجه می‌شود. این مصدومیت‌ها به خصوص مصدومیت پوریا فیاضی که خیلی هم جدی است، کمی روحیه تیمی ما را دچار مشکل کرده است.

سیدعباسی ضمن بیان این مطلب که تیمش برای بقا درصدر جدول و بالابردن روحیه تیمی نیاز به پیروزی مقابل کاله آمل نیاز دارد،  اضافه کرد: باید در دیدار با کاله از بازیکنان جایگزین به جای مصدوم‌‌های خود استفاده کنیم، این موضوع شاید تیم را دچار مشکل کند اما با این حال برای پیروزی راهی میدان خواهیم شد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار