وضعیت آب و هوا؛

آسمان تهران صاف در پاره‌ای نقاط غبار محلی

آسمان تهران صاف در پاره‌ای نقاط غبار محلی و در اکثر نقاط کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران صاف در پاره‌ای نقاط غبار محلیبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی جو نسبتا آرامی در اکثر نقاط کشور از روز چهارشنبه پیش‌بینی می‌‎گردد به سبب سکون نسبی هوا، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت دور از انتظار نخواهد بود.

از پنجشنبه صبح از سمت غرب کشور ابرناکی افزایش می‌یابد و بارش پراکنده باران آغاز می‌شود و بعد از ظهر پنجشنبه بر شدت بارندگی در این منطقه افزوده می‌شود و تا انتهای این روز به البرز مرکزی نیز گسترش می‌یابد.

در روز جمعه بارش باران در غرب، جنوب غرب،البرز غربی و مرکزی و مناطق شمال غرب به وقوع می‌پیوندد و به تدریج از بعد از ظهر جمعه به نواحی مرکزی کشور نیز گسترش می‌یابد.

از لحاظ تغییرت دما پیش‌بینی می‌گردد در روزهای چهارشنبه و جمعه در غالب نواحی کشور افزایش یابد و کاهش دما در روز جمعه در غرب و جنوب غرب و مرکز و سواحل شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز صاف و در پاره‌ای نقاط غبار محلی خواهیم داشت و همچنین فردا صاف و در بعد از ظهر افرایش ابر پیش‌بینی می‌شود در این راستا  آسمان البرز صاف و همچنین فردا ظهر افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

بیشینه و کمینه هوای تهران به ترتیب 15 و 5 درجه سانتیگراد پیش‌‌بینی می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار