حضور معاون علمی رییس جمهور در اجلاس جهانی علم

مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت دکتر ستاری برای اولین بار در اجلاس جهانی علم WSF خبر داد.

پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در این نشست جهانی هم صاحب نظران اعم از صاحب نظرات بخش دولتی و خصوصی در حوزه علم در خصوص جامعه بشری بحث می‌کنند موضوع امسال اجلاس جهانی علم توانمند سازی جامعه بشری از طریق بهره‌گیری است. 

وی در ادامه تاکید کرد: دکتر ستاری برای اولین بار در هیئت عالی رتبه در سطح معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری توسط رئیس آکادمی علوم مجارستان برای سخنرانی در این اجلاس دعوت شدند. 

کرمی بیان کرد: همان گونه که در حوزه اقتصادی اجلاس داووس در سوئیس از معتبرترین نشست‌ها در عرصه‌ی بین‌المللی محسوب می‌شود. در حوزه علم و فناوری نیز اجلاس جهانی علم از چنین  جایگاهی در حوزه علمی بین‌المللی برخوردار است. 

مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری عنوان کرد: اجلاس جهانی علم با همکاری سازمان‌های بین المللی از جمله یونسکو، آکادمی علوم جهانی و انجمن‌های پیشرفت علم برگزار می شود. 

کرمی تصریح کرد: این اجلاس از 13 تا 16 آبان ماه سال جاری توسط فرهنگستان علوم مجارستان در شهر بوداپست و با همکاری سازمان یونسکو برگزار خواهد شد. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.