اسلامی:

هدف پروژه جدید آمریکا نفوذ همه جانبه برای "وسترنیزه کردن" ایران است

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: هدف پروژه جدید آمریکا نفوذ همه جانبه برای "وسترنیزه کردن" ایران است.

محمد مهدی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با برنامه غرب و آمریکا برای نفوذ در دوران پسابرجام اظهار داشت: هدف پروژه جدید آمریکا نفوذ همه جانبه برای هویت زدایی از انقلاب اسلامی و وسترنیزه کردن ایران است تا الگویی که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در دنیا ساخته‌اند؛ مخدوش شود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به برنامه دشمن برای استحاله از درون با حضور چهره‌های دارای کارنامه انقلابی افزود: نفوذ سیاسی از اصلی‌ترین گام‌های دشمن است، یکی از نقاط امید دشمن برای نفوذ، تبدیل دلباختگان غرب به عوامل اجرای برنامه‌های خویش است، کسانی که شب خواب زندگی در نیویورک و لندن را می‌بینند و صبح سبک زندگی غربی را تقلید می‌کنند و بعضا در میان مقام‌های رسمی و رسانه‌های ما جا خوش کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رد پای نفوذ فرهنگی را به راحتی از خط رسانه‌ای دشمن می توان رهگیری کرد، ادامه داد: برخی در شبکه‌های مجازی خط فکری خود را از اتاق فکر لندن دریافت و صبح در رسانه‌های گوناگون آن را ترویج می‌کنند.

اسلامی، نفوذ اقتصادی را با هدف تحت سلطه قرار دادن ایران دانست و افزود: اقتصاد بحران زده غرب قصد دارد همچون زالو سرمایه کشورمان را بمکد، این در حالیست که شرایط اقتصادی تحمیل شده بر اثر تحریم سبب شده برخی خطرات تبدیل کردن ایران به بازار مصرف غرب بدون تعریف منفعت را نادیده بگیرند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه گر هندسه عملیات دشمن را نشناسیم، فریب عملیات‌های ایذایی دشمن را خواهیم خورد، تصریح کرد: جنگ نرمِ برنامه‌ریزی شده، گسترده و همه‌جانبه نظامِ سلطه با جمهوری اسلامی برای تغییر باورهای مردم ایران، تخریب وجهه الگو بودن آن و ناامیدی همراهان انقلاب اسلامی در سراسر جهان است.

وی با بیان اینکه نظام نوین سلطه سعی بر تحمیل خود با چهره‌ای غیرآشکار دارد، افزود: باید به جای اطمینان‌های خوش بینانه که حاصل گذشته افراد است، مواضع و رفتارهای امروز همه کسانی که در معرض طمع دشمنان هستند را هوشیارانه رصد کرد؛ این به معنای اتهام بی‌حجت شرعی نیست، بلکه به معنای درک نیاز به بصیرت مضاعف و شناخت ستون پنجم دشمن است.

وی تصریح کرد: طراحان پروژه های سوخته‌ای همچون آزادی مطبوعات، حاکمیت دوگانه، نظارت استصوابی و احراز صلاحیت به خوبی می‌دانند که با ترمیم خلأهای قانونی امکان به ثمر نشاندن طرح‌های قبلی برای تصرف نرم جمهوری اسلامی غیرممکن است، اما برای دشمنان سازماندهی نیروها، مشغول کردن وقت مدافعان انقلاب اسلامی به پروژه انحرافی و تست پذیرش افکار عمومی با همان پرچم عملیات‌های ایذایی انجام دادند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: با کشف سرنخ بخشی از پروژه نفوذ، نباید آسوده خاطر شویم چرا که قطعا تقلیل ابعاد این عملیات با یک بخش فاش شده، موجب غفلت ما و افزایش ایمنی دشمن خواهد شد.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار