هشدار به صیادان آب‌های خوزستان

معاون محیط زیست دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان گفت: شکار و صید کوسه‌ماهی بدون مجوز سازمان محیط زیست ممنوع بوده و هر متخلفی مشمول پرداخت 300 میلیون ریال وجه نقد می‌شود.

محمدصادق‌صبا معاون محیط زیست دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص هشدار به صیادان آب‌های خوزستان اظهار کرد: در پی گزارش اداره کل حفاظت محیط استان سیستان و بلوچستان در خصوص دستگیری متخلفان شکار کوسه ماهی و کشف و ضبط 30 قطعه از این گونه ارزشمند از جانب شکارچیان، در صدد شدیم که مجددا ممنوعیت صید و شکار کوسه‌ماهی را طبق مصوبه 380 شورای عالی محیط زیست اعلام کنیم.

وی در ادامه: به تمامی صیادان، سردخانه‌داران و کارخانجات صنایع تولید مواد غذایی هشدار ممنوعیت صید کوسه‌ماهی و جریمه صیدان به مبلغ 300 میلیون ریال را اعلام کرده‌ایم.

معاون محیط زیست دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان تصریح کرد: با اینکه تاکنون گزارشی از صید و شکار کوسه ماهی در آب های خوزستان اعلام نشده ولی چون شکار این گونه در این استان ضمنی بوده و فقط بال آن به فروش می‌رسد از شکارچیان خواستیم که مراقب صیدهای خود باشند.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار