ساری ؛

پیام تبریک استاندار مازندران به کتابداران مازندران

جای بسی افتخار دارد که کتابخوانی جزء جدانشدنی از حرفه و پیشه ی شما عزیزان است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در پیامی روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار را به همه کتابداران تلاشگر عرصه فرهنگ که دست در دست یار مهربان مشغول خدمت به عرصه دانش و آگاهی عمومی در جامعه هستند، تبریک عرض گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، متن پیام استاندار مازندران خطاب به کتابداران استان به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در ذیل آمده است:

24 آبان ماه، روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار را به همه شما عزیزان تلاشگر عرصه فرهنگ که دست در دست یار مهربان مشغول خدمت به عرصه دانش و آگاهی عمومی در جامعه هستید، تبریک عرض می نمایم.

جای بسی افتخار دارد که کتابخوانی جزء جدانشدنی از حرفه و پیشه ی شما عزیزان بوده و روز تکریم کتابداران نیز با نام و یاد بزرگ مفسر قرآن کریم حضرت علامه طباطبایی(ره) قرین شده است.

تداوم راه بزرگانی همچون حضرت علامه طباطبایی(ره) که برای دین و دانش ما قلم فرسایی کرده اند، نیاز به همتی والا و تلاشی مستمر دارد، تلاش به همان شیوه ای که آن بزرگواران برای خود برگزیده اند و آن چیزی جز مطالعه و کتابخوانی و ارزش گذاری برای کتاب در لحظه لحظه ی زندگی نمی تواند باشد.

موفقیت شما کتابداران ارجمند را در رسالت خطیر ترویج فرهنگ مطالعه مفید که بنیان و اساس فرهنگ محسوب می شود، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

پیروز و سربلند باشید.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: پیام ، استاندار ، کتابداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.