انتقاد دبیر شورایاری منطقه 5 از صدور مجوز‌های غیر کارشناسی

دبیر دبیران شورایاری‌ منطقه 5 گفت: ارائه مجوز‌های غیر کارشناسی بر فقدان طرح تفصیلی مناسب و کاربردی برای کن و حصارک از معضلات منطقه به شمار می‌رود.

انتقاد دبیر شورایاری منطقه 5 از صدور مجوز‌های غیر کارشناسیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قاسمی دبیر، دبیران شورایاری منطقه 5 در ابتدای دویست و هشتمین جلسه علنی شورا اظهار کرد: منطقه5 یکی از پهناور‌ترین مناطق تهران است و رتبه دوم جمعیت و وسعت را با 29 محله و 7 ناحیه به خود اختصاص داده به طوری که وسعت یکی از نواحی منطقه برابر با 8 محله است.

وی افزود: پارک کوهسار در بوستان جوانمردان یکی از ویژگی‌های بارز این منطقه است که می‌تواند آن را به قطب گردشگری تبدیل کند.

دبیران شورایاری‌ منطقه 5 با انتقاد از مجوز‌های غیر کارشناسی در منطقه 5 اضافه کرد: متاسفانه ارائه  مجوز غیر کارشناسی به تالار موجب شده تا سه تالار در یک کوچه ساخته شود که یکی از مشکلات منطقه  به شمار می‌رود و چالش‌های بسیاری را برای ساکنان ایجاد کرده است.

قاسمی ادامه داد: نبود طرح تفضیلی مناسب و کاربردی برای کن و حصارک از دیگر معضلات منطقه است که موجب شده با ارائه مجوز‌هایی برای ساخت و ساز ساختار محلات کاملا دگرگون شود از این رو نظارت و کنترل حائز اهمیت است.

در  حال تکمیل...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار