«آرمان» از تجربه همکاری‌اش با «کریمی» چه گفت؟

چون کریمی علاوه بر کارگردانی خوب، بازیگری توانمند است و آن را به خوبی می‌شناسد، در پیشبرد و رسیدن به نقشم کمک زیادی کرد.

امیرحسین آرمان بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تجربه بازی و همکاری با فیلم سینمایی «شیفت شب» و نیکی کریمی گفت: کارکردن با کریمی باعث خوشحالی من بود. از وی به خاطر اعتماد و سپردن نقش در فیلم «شیفت شب» به من تشکر می‌کنم. کاراکتر و نقشی که بازی کردم بسیار خوب و راضی کننده بود.

وی افزود: چون خود کریمی علاوه بر کارگردانی خوب، بازیگری توانمند نیز است و آن را به خوبی می‌شناسد، در پیشبرد و رسیدن به نقشم کمک زیادی کرد و «شیفت شب» در کارنامه هنری‌ام از جایگاه خوبی برخوردار است.

آرمان عنوان کرد: حمایت از جوان‌ها غیر از سینما، در هر صنفی تاثیرگذار خواهد بود و به پیشرفت و به روز شدن هرچه بیشتر آنها کمک خواهد کرد و بررسی معضلات و مشکلات ورود جوان‌ها به عرصه سینما بحثی تخصصی است که باید به صورت مفصل به آن پرداخت.

این بازیگر اظهار داشت: «شیفت شب» می‌تواند اکثر اقشار جامعه را به سمت خود بکشاند و اشاره مستقیم آن به زوج‌های جوان و خانواده‌هاست و امیدواریم مخاطبان بعد از مشاهده آن خشنود شوند.

گفتنی است؛ در حال حاضر امیرحسین آرمان غیر از «شیفت شب» در سه پروژه «کیمیا»، «خبر خاصی نیست» و «داره صبح میشه» نیز ایفای نقش کرده که غیر از سینمایی «خبر خاصی نیست» بقیه در حال پخش و اکران است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار