تخصیص بودجه معاونت‌های مختلف دانشگاه آزاد به امر فرهنگ

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد از تدوین پیوست فرهنگی برای تمامی معاونت های این دانشگاه و تخصیص بودجه هر معاونت برای امور فرهنگی خبرداد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، طه هاشمی در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره هنر و ادبیات دینی وپژوهشی قرآن وعترت(ع) دانشگاه آزاد در تبریز گفت: بشر به موازات پیشرفت و توسعه علمی متاسفانه از معنویت فاصله گرفته و جهل و جمود باعث جدایی علم و دین است.

وی افزود: جدایی و فاصله دین و علم، هشداری جدی به جامعه دینی است و باید مراقب باشیم برداشت های ذهنی معادل آیات الهی فرض نشود و رنگ تقدس نگیرد و همچنین همتراز با وحی تصور نشود چراکه درآن صورت آغاز تزلزل دینی در جامعه است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد تصریح کرد: دانشگاه و حوزه در عصر حاضر رسالت تاریخی دارند و باید مراقب این خطاها در جامعه و دانشگاه ها باشند.

هاشمی گفت: دانشگاه ها نباید صرفا به حفظ و قرائت و درک مفاهیم در مسابقات بپردازند بلکه باید به لایه های زیرین قرآن و عترت پرداخته و با ارائه طرح های پژوهشی، مطالعه قرآن با توجه به علوم مختلف، سبک زندگی از منظر قرآن و غیره جوابگوی معضلات و تهاجمات فرهنگی بوده و در این زمینه ها ارائه طریق کند.

معاون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد از تدوین پیوست فرهنگی برای تمامی معاونت های این دانشگاه و تخصیص بودجه هر معاونت برای امور فرهنگی خبرداد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.