شیراز؛

کشف بیش از ۱۹۳ کیلوگرم موادمخدر در استان فارس

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتطامی استان فارس از کشف ۱۹۳ کیلو و ۹۵ گرم موادمخدر طی ۷ عملیات جداگانه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ «محمدجعفر تولایی» گفت: ماموران انتظامی شهرستان «داراب» از حمل مقادیری موادمخدر توسط یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از روستاهای آن شهرستان مطلع و با حضور در محل ضمن متوقف کردن موتورسیکلت، مقدار ۴ کیلوگرم سوخته تریاک که در زین این وسیله نقلیه جاسازی شده بود کشف شد. 

وی ادامه داد: در شهرستان «خرمبید» نیز ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی شهید «جنتی فر» به یک دستگاه خودرو پیکان مظنون و در بازرسی از داخل کیف یکی از سرنشینان خودرو، نزدیک به ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند. 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتطامی استان فارس افزود: ماموران انتظامی شهرستان «لارستان» نیز هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو «پراید» مظنون، آن را متوقف و در بازرسی از خودرو نزدیک به ۱۰ کیلوگرم تریاک که بر طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند. 
سرهنگ «تولایی» بیان کرد: در شهرستان «آباده» نیز ماموران کلانتری «۱۳ صغاد» آن شهرستان، پس از شناسایی یک قاچاقچی موادمخدر در شهرستان «آباده»، در بازرسی از یک واحد انباری متعلق به وی، مقدار ۱۲۴کیلوگرم موادمخدر از نوع «گراس» یا «ماری جوانا» کشف و متهم را دستگیر کردند. 

وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان «سروستان» نیز یک خرده فروش موادمخدر را شناسایی، ‌ وی را دستگیر و در بازرسی از منزل متهم مقدار ۷۰ گرم هروئین کشف کردند. 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتطامی استان فارس اضافه کرد: در عملیات دیگری ماموران پس از شناسایی دو خودرو «پژو ۴۰۵» که حامل موادمخدر بودند، ‌ آن‌ها را در جاده شهرستان «جهرم» به سمت «شیراز» متوقف و در بازرسی از این دو خودرو ۴۵ کیلوگرم حشیش کشف کردند. 

سرهنگ «تولایی» گفت: ماموران یگان «تکاوری» فرماندهی انتظامی استان فارس نیز هنگام گشت زنی در جاده «اکبر آباد» به سمت شهرستان «کوار» استان فارس به یک دستگاه خودروی «پراید» مظنون و در بازرسی از سرنشین خودرو ۵۰ گرم هروئین کشف کردند. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

 


برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.