فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور:

بسیج یک تفکر اصیل انقلابی و جهانی است

نصیرزاده گفت: هدف امام(ره) از تشکیل بسیج ایجاد جریان و تفکر اصیل انقلابی و جهانی بود

بسیج یک تفکر اصیل انقلابی و جهانی استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حسین نصیرزاده فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور کشور با اشاره به تقارن سی ششمین سالگرد شکفتن شجره طیبه بسیج با ایام اربعین شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، آن را فرصتی دانست و تصریح کرد: در این ایام مبارک بایستی تناسب حقیقت بسیج با هویت حماسه حسینی به خوبی تبیین شود.

 وی گفت: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با تدابیر حکیمانه و دور اندیشی بی بدیل خویش فرمان تشکیل بسیج مستضعفان را صادر فرمودند و هدف حضرت امام خمینی (ره) از تشکیل بسیج مستضعفان نه فقط یک تشکل صرفاً نظامی و داخلی بلکه تشکیل یک جریان و تفکر اصیل انقلابی و جهانی بود که در همه مقاطع و عرصه های سرنوشت ساز و در سنگر صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و جهان اسلام حضور تعیین کننده ای داشته باشد .                                                                                                                                                                                
وی با اشاره به دستاوردهای بی نظیر بسیج در عرصه های مختلف گفت: امروز می توان با قاطعیت عرض کرد که این آرزوی امام (ره) تحقق یافته و یادگار گران سنگ معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با رهبری های داهیانه سلف صالحش حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) نماد عزت و اقتدار و مسئولیت پذیری و باورمندی به اصول و مبانی انقلاب اسلامی و تجلی عشق و دلداگی به آرمان های آن امام همام است و در صحنه های بین المللی نیز مسلمانان آزاده منطقه و جهان با تأسی به فرهنگ ناب بسیج در نبرد با استبداد داخلی و خارجی در جوامع خود صف آرایی قدرتمندانه ای نموده و سرنوشت منطقه را تغییر داده و تعیین نموده اند .                                                                                                                                           
 نصیرزاده اظهار کرد: چند ویژگی است که بسیج و بسیجی را زنده نگه داشته و همواره در خط مقدم حفاظت از دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی حفظ نموده است اولاً اطاعت محض از ولی فقیه زمان، ثانیاً عدالت خواهی، ثالثاً عالم به زمان بودن و رابعاً  شهادت طلبی، همین ویژگی هاست که باعث شده امروز تحولات منطقه به نفع انقلاب اسلامی رقم بخورد و جمهوری اسلامی به پشتوانه این بسیجیان به عنوان یک ابرقدرت در منطقه تصمیم ساز باشد .                                                  
فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور گفت: با ارتقاء سطح هوشیاری و اشرافیت اطلاعاتی راه های نفوذ دشمن در تمام عرصه ها را خواهیم بست و با اقتدار و شجاعت تمام مقابل تهاجم آمریکا و استکبار جهانی ایستادگی نموده و آنها را به عقب خواهیم راند .                                                                                                                                 
وی ادامه داد : آمریکا باید خواب تغییر رفتار یا تغییر جمهوری اسلامی را ببیند.                                                                      
نصیرزاده در ادامه بیان کرد: پیرو ابلاغ برنامه های هفته مبارک بسیج از سوی سازمان بسیج مستضعفین مطابق سالهای گذشته ، ستاد بزرگداشت هفته بسیج در بسیج کارکنان تشکیل و کمیته هایی تخصصی ذیل آن به منظور برنامه ریزی ، هدایت و نظارت در راستای هم افزائی ، کیفی سازی و ارائه طرح های نو شکل گرفت.
                                             
وی ادامه داد : از میان برنامه های سراسری می توان به گردهمایی گردانهای عاشورا و الزهراء(س) در روز دوم آذر در مصلی حضرت امام خمینی (ره) اشاره نمود که به منظور آمادگی در مقابله با تهدیدات انجام می گردد.
                              
در بخش دیگر دو همایش سراسری با عنوان بسیج در امتداد عاشورا در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه تربیت مدرس با حضور مسئولین لشگری و کشوری و جمع فرماندهان و اعضای شورای فرماندهی بسیج کارکنان برگزار می گردد.

فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در ادمه تشریح برنامه ها گفت : همایش بسیج در امتداد عاشورا بناست در کلیه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با محوریت تبیین نقش بسیج در توسعه اقتصاد مقاومتی و توسعه توانمندی ها و ظرفیت های خود در جلوگیری از نفوذ دشمن برگزار گردد.
                                                           
نصیرزاده ادامه داد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج ، مسابقات ورزشی و جذب حداکثری در بسیج کارکنان دانشگاهها از دیگر برنامه های در دست اجراست.

وی در پایان گفت : مجموعه بسیج کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور مطابق تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) با نگاه امیدوارانه و بدون محافظه کاری در همه ی عرصه ها با قدرت به فعالیت خود ادامه خواهد داد و مسیر بسیج را مسیر نیل به اهداف عالی انقلاب اسلامی می داند .                                                                                        
                                                                                                

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار