ستاره لهستانی تیم والیبال هالک بانک ترکیه، از سوی فدرذاسیون جهانی والیبال بهترین دریافت کننده سال 2015 شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال لهستان در رقابت‌های جام جهانی 2015 یکی از تیم‌های پرتلاش لقب گرفت. تیمی که با بدشانسی در روز پایانی مسابقات سهمیه المپیک را از دست داد و از رسیدن به رویای المپیکی شدن از طریق جام جهانی والیبال دست پیدا نکرد.

با این حال و در حالی که لهستانی‌های با هدایت آنتیگا نتوانستند عنوان اول یا دوم مسابقات جام جهانی را تصاحب کنند، اما مایکل کوبیاک که در جام جهانی ستاره تیمش بود، یکی از بهترین‌های والیبال در سال 2015 هم شناخته شد.

دریافت کننده قدرتی 27 ساله که عضو تیم والیبال هالک بانک ترکیه است، در سال 2015 نمایش خوبی داشت و یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش بود. بازیکنی که در پایان مسابقات جام جهانی والیبال 2015 عنوان با ارزش‌ترین بازیکن جام را به خود اختصاص داد.

فدارسیون جهانی والیبال FIVB در روزهای پایانی سال 2015 در صدد است بهترین بازیکنان از لحاظ عملکرد را در تمامی تورنمنت‌های  برگزار شده در سالی که گذشت را شناسایی کند.

این بازیکن علاوه بر نمایش خوب در جام جهانی در مرحله نهایی مسابقات لیگ جهانی که به میزبانی ریو برزیل برگزار شد هم یکی از مهره‌های کلیدی استفان آنتیگا به خصوص در حملات تیم لهستان بود. تا جایی که این بازیکن به عنوان بهترین دریافت کننده قدرتی مسابقات هم دست پیدا کرد.

هرچند تیم ملی والیبال لهستان در لیگ جهانی به مقام قابل توجهی دست پیدا نکرد، اما آن‌ها چند ماه بعد مدال برنز جام جهانی را بر گردن آویختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار