پهلوان: دربی در روزهای خوب سپاهان برگزار می‌شود

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیم فوتبال سپاهان پس از تغییر کادر فنی نظم خوبی پیدا کرده است.

احسان پهلوان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دربی اصفهان بیان کرد: به طور حتم هم تیم ما و هم سپاهانی‌ها برای این بازی انگیزه‌های زیادی دارند.  در حال حاضر هر دو تیم اصفهانی شرایط بسیار خوبی دارند و این می‌تواند به جذابیت این دیدار کمک زیادی کند.

وی ادامه داد: دیدارهای جام حذفی به خصوص در مرحله نیمه نهایی حساسیت زیادی دارد چرا که زحمات تیم بازنده از بین خواهد رفت اما در هر صورت امیدوارم بازی تماشاگر پسندی در اصفهان شاهد باشیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص تغییرات ایجاد شده در کادر فنی سپاهان ابراز کرد: پس از تغییر سرمربی سپاهان، این تیم نظم خوبی گرفته است و با توجه به برد اخیر در لیگ برتر بازیکنان این تیم از روحیه بسیار بالایی برخوردارند و ذوب آهن در روزهای خوب سپاهان باید رو در روی زرد پوشان قرار بگیرد.

وی درباره ناهماهنگی تیم فوتبال ذوب آهن در بازی اخیر لیگ گفت: در بازی مقابل صبا تیم ما نمایش قابل قبولی داشت اما نمی‌توان تاثیر نبودن 9 بازیکن را در عملکردمان نادیده گرفت به هر حال امیدواریم برنامه ریزی‌ها طوری صورت بگیرد که هم تیم ملی و هم باشگاه زیان نبینند.

پهلوان در خصوص تفکرات تاکتیکی گل محمدی در تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: قطعا حضور گل محمدی در تیم تحول زیادی ایجاد کرد. زمانی که گل محمدی به تیم اضافه شد ذوب آهن بحران زده بود و تیم ما در آستانه سقوط قرار داشت اما تفکرات این مربی در ذوب آهن جواب داد و خوشبختانه توانستیم در جام حذفی قهرمان شویم.

وی در خصوص وضعیت تیم امید ابراز کرد: بازیکنان خوبی در تیم ملی امید حضور دارند که پنج تا از این بازیکنان در تیم ملی بزرگسالان نیز بازی می‌کنندواین می‌تواند در این راه المپیکی شدن تیم امید تاثیر زیادی داشته باشد.

پهلوان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم پس از پیروزی درجام حذفی بتوانیم تمرکزمان را روی لیگ بگذاریم و در هر دو جام نتایج خوبی را کسب کنیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار