انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر و کشف یک تن و ۳۴۴ کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی درباره جزئیات این درگیری مسلحانه که منجر به هلاکت قاچاقچی مسلح شد، گفت: در پی کسب گزارشی مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مسلح قصد جابه‌جایی مقادیر متنابهی مواد مخدر در محورهای فرعی نصرت‌آباد زاهدان را دارند، بررسی گسترده موضوع توسط ماموران انتظامی آغاز شد.

وی گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۰۵ نصرت‌آباد زاهدان پس از دریافت این گزارش، تحقیقات تخصصی خود را آغاز کرده و بعد از دو هفته تحقیقات تخصصی شبانه‌روزی موفق به شناسایی اعضای این باند مسلح شدند و پس از تحت نظر قرار دادن نامحسوس قاچاقچیان مسلح، اعضای این باند را که در حال تردد در محدوده منطقه رودماهی بودند، شناسایی و با آنان درگیر شدند.

سردار رحیمی افزود: با توجه به آتش شدید پلیس و هدف قرار گرفتن خودروی تویوتای سوداگران مرگ به دلیل تنگ شدن عرصه بر خود، قاچاقچیان با برجا گذاشتن خودروی حامل مواد مخدر، از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: در این درگیری مسلحانه یک نفر از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسید و در پاکسازی از محل درگیری و خودروی قاچاقچیان، ۶۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز دیگری در محدوده شهرستان خاش گفت: ماموران یگان تکاوری شهرستان خاش نیز موفق شدند در عملیاتی دیگر ۷۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.

سردار رحیمی افزود: بر اساس گزارشات رسیده و با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر، این محموله بزرگ در محور سراوان به خاش شناسایی و ضبط شد.


منبع: مهر
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/

برچسب ها: انهدام ، مواد مخدر ، باند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار