گفت: آموزش و پرورش در شورای انقلاب فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی حضور فعالی در طرح مشکلات دانش‌آموزان و حل کردن آنها را دارد.

کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال حاضر ما عضو فعال در ستاد شورای فرهنگ عمومی هستیم و در شورای انقلاب فرهنگی نیز شرکت داریم که راهکارهای تاثیر آموزش و پرورش در تربیت فرزندان را بیان کنیم و خوش‌بختانه شورای عالی انقلاب فرهنگی دستور کارها را به ما ابلاغ کرده است. 

وی افزود: از جمله اهداف ما در آموزش و پرورش خانواده، آوردن برخی از مطالب آموزشی در کتاب درسی دانش‌آموزان و برگزاری فوق برنامه‌ها برای دانش‌آموزان است که مورد پیگیری قرار گرفته است. 

کفاش ادامه داد: در مراسم فوق برنامه‌ای که برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود از سخنرانان و روان‌شناسان که در این زمینه تخصص دارند،‌ استفاده می‌شود که به دانش‌آموزان آموزش دهند. 

وی در پایان گفت: درحال حاضر ما در شورای فرهنگ عمومی و شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور فعال داریم تا ریشه‌ها و گره‌ها و مشکلات دانش‌آموزان را مطرح کنیم و به حل آنها بپردازیم و هدف ما نیز توسعه آموزش برای آگاه کردن معلمان، فرهنگیان و دانش‌آموزان است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار