شناسنامه شخصیت‌های «معمای شاه»؛

یکی یک دانه خانواده وزیری کیست؟

مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» سریالی تاریخی است که تاکنون چهار قسمت از آن از شبکه اول سیما پخش شده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نور آفاق وزیری تنها دختر دکتر وزیری در این مجموعه تلویزیونی است.  دختر جوانی است که در درگیر شدن خانواده خود با مسائل سیاسی آن دوران کم کم وارد این مسائل می‌شود. به طوری که مسیر زندگی او نیز دچار تغییراتی خواهد شد. 

اسماعیل خانی که فرزند مرحوم جمشید اسماعیل‌خانی و گوهر خیر‌اندیش است برای اولین بار تجربه حضور در یک مجموعه تلویزیونی را پشت سر می‌گذارد. در «معمای شاه» از سن 15 تا 50 سالگی نور‌آفاق به تصویر کشیده می‌شود.

نکته جالب این است که از نوجوانی تا میانسالی این نقش را آزاده اسماعیل‌خانی ایفا می‌کند. نورآفاق دختر سرزنده و جوان خانواده وزیری بعد از ازدواج و تشکیل زندگی مشترک نیز درگیر مسائل سیاسی است و فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سر می‌گذارد و تمام این افت و خیز‌‌ها و درگیری‌ها در قسمت‌های آینده نمایش داده می‌شود.

اسماعیل‌خانی در قسمت داستانی کار نقش قابل توجهی را دارد و تا پایان کار شاهد بازیگری او هستیم.

شایان ذکر است قرار گرفتن آزاده اسماعیل‌خانی در کنار مادر خود گوهر خیر‌اندیش در این سریال نقش اصلی خود در زندگی واقعی را ایفا می‌کند. به طور کل کاراکتر نور‌آفاق دارای هیجانات بسیاری است که علاقه‌مندان به «معمای شاه» با پیگیری آن می‌توانند بیننده اتفاقات متعدد آن باشند.

گفتگو با بازیگر نقش نورا آفاق وزیری در اینجا بخوانید


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار