اردبیل؛

اردبیل میزبان دومین همایش ملی صیانت از منابع طبیعی

رییس دومین همایش ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست گفت: استان اردبیل اسفندماه امسال میزبان دومین همایش ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی رسول‌زاده اظهار کرد: ما سال گذشته برای اولین بار اجرای این همایش را به صورت منطقه‌ای استارت زدیم و امسال تلاش می‌کنیم تا در دومین سال برگزاری این همایش ملی آن را متفاوت از سال‌های گذشته با رویکرد پژوهش‌محورانه و کارهای علمی‌تر و کاربردی‌تر به انجام برسانیم.

وی با بیان اینکه این همایش اواخر امسال و در گرامیداشت هفته منابع طبیعی برگزار می‌شود، گفت: میزبان این همایش دانشگاه محقق اردبیلی است و چندین سازمان مردم‌‌نهاد و انجمن علمی در برگزاری این همایش یاریگر مجموعه برگزارکنندگان این همایش هستند.

وی به اهمیت موضوع منابع طبیعی و صیانت از جنگل‌ها، مراتع و مولفه‌های سالم محیط زیست اشاره کرد و افزود: با توجه به گرم شدن زمین و وقوع پدیده‌های جوی مختلف از سویی افزایش گازهای گلخانه‌ای و همچنین تخریب جنگل‌، مراتع و زیستگاه‌های طبیعی به نظر می‌رسد آگاهی‌بخشی و فرهنگ سازی در صیانت از این توان و بضاعت مناسب زمینه تحرک‌بخشی بیشتری را با نگاه صیانتی فراهم می‌کند.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.