به مناسبت ایام سوگواری اربعین حسینی رادیو اقتصاد در ویژه برنامه "چهل منزل با خورشید" چهارشنبه 11 آذر ماه، برگ دیگری از اربعین حسینی را ورق می زند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از رادیو اقتصاد؛ با حضور کارشناسان مذهبی در این ویژه برنامه پیرامون محورهای اهمیت اربعین و جایگاه آن در زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه حسینی و شهدای کربلا، جایگاه زیارت اربعین در معارف شیعی ،نقش ایستادگی و پایمردی کاروان اسرا با محوریت عقیله بنی هاشم ، زینب کبری (س) و امام سجاد (ع) در تکمیل حماسه حسینی، بهره گیری از الگوی حماسه حسینی و حماسه زینبی در شرایط روز با محوریت جهاد اقتصادی، اهمیت، ابعاد و اثرات پیاده روی اربعین  بویژه با توجه به شرایط روز و همچنین تبیین ابعاد خودگردانی اقتصادی در پیاده روی اربعین به گفتگو خواهند نشست.

ویژه برنامه "چهل منزل با خورشید" کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی محسن رنگینی روز چهارشنبه در دو بخش در ساعت 6:30 الی 8:00  و ساعت 10:00 الی 13:00 از رادیو اقتصاد پخش خواهد شد.  
 
قناعت در زندگی

رادیو اقتصاد به مناسبت اربعین حسینی در ویژه برنامه "ایستگاه نود و هشت" چهارشنبه 11 آذر ماه، با موضوع قناعت در زندگی به روی آنتن می رود.

با حضور کارشناسان علوم مذهبی در حوزه اقتصاد و پژوهشگران علوم قرآنی در این برنامه نقش قناعت در مدیریت اقتصاد خانواده را مورد بررسی قرار خواهند داد.

ویژه برنامه "ایستگاه نود و هشت" کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی لیلا امید یگانه و گویندگی معصومه رفعتی از رادیو اقتصاد پخش می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار