آماده باش 120 آتش نشان پایتخت در پیاده روی "جاماندگان کربلا"

بیش از 120 آتش نشان تامین ایمنی هر چه بیشتر مراسم پیاده روی "جاماندگان کربلا" را که روز اربعین، یازدهم آذر ماه برگزار می شود، بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با اربعین سرور سالار شهیدان حضرت ابا عبدالحسین(ع) مراسم پیاده روی هموطنان تحت عنوان "جاماندگان کربلا" در سه مسیرمختلف شامل میدان آزادی به سمت حرم عبدالعظیم(ع)، امام زاده حسن(ع) به سمت حرم عبدالعظیم(ع)، میدان امام حسین(ع) به سمت حرم عبدالعظیم(ع) انجام می پذیرد و شرکت کنندگان از صبح فردا با پیاده روی در این سه مسیر، به عزاداری نیز می پردازند.

پیمان نیک بخت جانشین معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: این سازمان به همین منظور همانند تمام برنامه هایی را که مسئولیت ایمنی آن را برعهده دارد ایمنی این مسیرها و زائران را نیز تامین خواهد کرد. 

وی افزود: در این مراسم به منظور ایمنی هرچه بیشترآن علاوه بر آماده باش کامل 120 ایستگاه آتش نشانی، در30 نقطه از این سه مسیر پیاده روی، تعداد 33 دستگاه خودروی سبک و سنگین عملیاتی به صورت ثابت و 10 دستگاه موتورسیکلت به صورت گردشی در معیت 120 نفر آتش نشان از ساعات اولیه روز در محل های مشخص شده مستقر و آماده انجام هرگونه ماموریت و ارائه خدمات ایمنی به شهروندان خواهند بود. 

نیک بخت بیان کرد: در طول برگزاری این مراسم، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و مدیران ارشد عملیات نیز به صورت سیار مشغول گشت زنی خواهند شد و علاوه بر نظارت بر اوضاع ایمنی، بر فعالیت های آتش نشانان نیز سرکشی خواهند کرد.

جانشین معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران با تاکید بر اهمیت مشارکت و شهروندان در کاهش حوادث، از هموطنان خواست همکاری لازم را با نیروهای امدادی و آتش نشانی داشته باشند ودر صورت مشاهده هر گونه حادثه ای، با حفظ خونسردی از محل حادثه فاصله بگیرند و بلافاصله مراتب را به سامانه 125 و یا اکیپ های استقراری آتش نشانی اطلاع دهند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار