چنگ دبیری به صدر و نگاهش به رقبای مدعی/ نبرد حیثیتی میثاق در تهران

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال با برگزاری دیدارهای حساس برای مدعیان و قعرنشینان جدول رده بندی فردا آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال به خصوص این هفته های پایانی می تواند سرنوشت تیم ها را تغییر دهد به این ترتیب رقابت های صدر جدول که به میدان جنگی برای قدرتهای لیگ تبدیل شده تا از کوچکترین فرصت ها استفاده کنند تا رقبا را کنار بزنند، بسیار نفس گیر دنبال می شود اما نمی توان از شدت فشار رقابت های قعر جدولی و نمایش مطلوب آنها که برای بقا در هر دیدار حاضر می شوند، نگفت.
بازی های حساس و نتایج غیرقابل پیش بینی در فصلی که خوشبختانه شایعه ایی مبنی بر تبانی، صحبت برای بازگرداندن نتیجه، قول جذب بازیکنان برای فصل بعد به گوش نمیرسد باعث رضایت اهل فوتسال است اما در این میان امیدواریم با دقت بشتر مسوولان جهت انتخاب داور بازیها تنها مشکل غیر فنی تاثیر گذار بر نتایج مرتفع گردد.
قرعه استراحت لیگ در این هفته پرفشار به نام فردوسی مشهد افتاد تا نماینده دوم مشهد در لیگ برتر بتواند برای تجدید قوا و آمادگی بیشتر برای رویارویی با تیم مدعی مس فرصت خوبی به دست آورد.

یاسین پیشرو قم_ گیتی پسند اصفهان
نتایج مطلوب یاسین پیشرو طی 3 هفته گذشته پس از حواشی و نمایش های ضعیف این تیم در فصل جاری باعث شده تا تمام اعضا به خصوص غیاثی که کار فنی اش در برهه ای از زمان زیر سوال رفت، برای ادامه این روند بکوشند و حالا رقیبی که برای قطع نوار موفقیت باسین به قم سفر کرده، گیتی پسند است. جدال های جذاب اصفهان و قم باعث جذابیت این دیدار می شود و بازیکتان تکنیکی این تیم برای حفظ روند و کسب رضایت هواداران تمام تلاش خود را به کار میگیرنداما گیتی،سند که پس از حضور لک در کادر فنی به مدعیان نزدیک و حتی صدر نشین شد برای جبران نتایج 2 هفته گذشته که بخش زیادی از آن به گفته مسوولان کارشناسان به دلیل قضاوت ضعیف داوران بود به میدان می رود.نتیجه این دیدار برای لک که با وجود ندادن قول قهرمانی به باشگاه، قهرمانی را هدف گرفته از ارزش بالایی برخوردار است.
باید دید گیتی پسند قادر خواهد بود با از سد راه برداشتن قم باز برای دیگر مدعیان خط و نشان قدرت بکشد یا غیاثی در میانه جدول به گرفتن رضایت هواداران مشغول می شود.

تاسیسات دریایی تهران_ شرکت ملی حفاری اهواز
شکست تاسیسات در دیدار تعیین کننده صدر جدولی ها طی رقابت های هفته گذشته باز هم مشکلات قهرمان آسیا و یا بی میلی کادر فنی و بازیکنان به کسب عنوان قهرمانی لیگ را به رخ کشید تا تاسیسات دریایی مدعی در موج نتایج، صدر نشینی را از دست بدهد با وجود این شرایط امتیاز بازی با تیم حفاری برای یاران شمسایی اهمیت دارد و می تواند انها را به اوج بازگرداند و یا ریشه های امیدشان برای قهرمانی را خشک کند، حفاری هم که سرمست از پیروزی پرگل برابر میثاق و نزدیک شدن به صدر است برای ادامه این روند در خانه خود می جنگد، میل به پیروزی در دو تیم رقابتی جذاب را رقم می زند و قطعا فشار این دیدار برای نماینده تهرانی بیشتر خواهد بود.

فرش آرا مشهد _ دبیری تبریز
فرش آرا که در نیم فصل دوم برای کنده شدن از قعر جدول استارت خوبی داشته ، برای از سد راه برداشن صدرنشین یک هفته ایی چشم امید به دیدار خانگی بسته تا تلاش دیگر تیم های قعر نشین باعث سقوط نماینده نخست مشهد نشود از همین رو با تلاشی دو چندان به میدان می اید اما در سوی دیگر دبیری تبریز که پس از قهرمانی در لیگ و جدایی شمسایی روزهای بد و پرحاشیه ایی را پست سر گذاشت قرار دارد، این تیم هفته قبل با مدد نتایج ضعیف دیگر مدعیان به صدر رسید و قصد ندارد به این زودی از خواب شیرین بیدار شود و در همین راستا با تکیه بر بازیکنان با تجربه اش مشهد برای صدر نشینی می جنگد.

میثاق تهران_ مقاومت البرز
سربازان کرجی درنیم فصل دوم رقابت ها بدون پول و با همت کادرفنی و بازیکنان جوان از کف جدول کنده شدن و حالا به جای جنگ برای بقا بر سر ارتقا در جدول میجنگند و به منظور ادامه روند مطلوب خود این بار به تهران می آیند تا باخت مقابل یاسین پیشرو را جبران کنند.
اما خوراکچی که هفته گذشته با نتیجه تعجب برانگیزی مغلوب حفاری شد برای از پاک کردن این شکیت از ذهن همه و ابرو داری مقاومت را میزبانی می کند. خوراکچی که دو فصل بد را پشت سر گذاشته برای دفاع از نام خود بیشتر از میثاق به این نتیجه نیاز دارد اما شکست در این دیدار که میتواند میثاق را هم مانند ساوه به مرز سقوط برساند، قطعا نمره خوبی برای کادر فنی این تیم نخواهد بود.

شهید منصوری قرچک_ اذرخش بندعباس
منصوری ها که با اعلام رای هییت رییسه امتیاز بازی مقابل گیتی پسند را کسب کردند تا صدای اعتراضشان داوری کوتاهتر شود، این بار با آرامش بشتری و برای قرار گرفتن در منطقه بی خطر آذرخش را میزبانی می کند، هواداران هم که همیشه امتیاز این تیم بوده اند به باری تیمشان می شتابند تا تیم با سابقه فوتسال پیروز میدان باشد.

اما آذرخشی ها که با شکست مس مدعی و دور کردن این تیم از صدر، توانایی غیرقابل پیش بینیشان را به رخ تمام تیم ها کشاندن برای ادامه این روند مطلوب به مصاف منصوری می روند که پس از جدایی لک هیچ گاه مدعی نشد و امسال با جدایی بازیکنان کلیدی وضعیت وخیم تر از سالهای گذشته دارد.
رقابت دو تیم در حضور هواداران پر شور منصوری به طور حتم دیدنی است.

مس سونگون ورزقان_ شهروند ساری
افضل که پس از باخت برابر آذرخش تیمش را لایق قهرمانی ندانست برای جبران نتیجه و پس زدن رقبا از پیش رو ساری را میزبانی میکند. شکست مقابل آذرخش به حدی سنگین بود که افضل مربی همیشه مدعی قهرمانی راه را بر شاگردانش بست باید دید این تیم متمول توانسته شوک باخت را از سر بگذراند و مقابل شهروند ساری به نتیجه برسد.
البته به دلیل شرایط جوی راه ساری هنوز موفق نشده سفر خود به تبریز را اغاز کند به همین دلیل با تایید مسوولان کمیته فوتسال امکان لغو این دیدار وجود دارد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار