شهنازی: عیار تیم‌ها در دور برگشت مشخص خواهد شد

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: هنوز نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از نتیجه نهایی لیگ داشت و عیار اصلی تیم‌ها در مسابقات دور برگشت مشخص خواهد شد.

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار توپ وتور گروه ورز باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص دیدار هفته دهم تیم والیبال سایپا با آرمان ورزش اردکان، اظهار داشت: تیم آرمان یکی از تیم‌های خوب این فصل از رقابت‌هاست ، هرچند جایگاه خوبی در جدول رده بندی ندارد اما تیمی منسجم و یکدست است. به همین دلیل پیش‌بینی می‌کنم که بازی ساده‌ای پیش رو نخواهیم داشت و باید پیش‌بینی یک دیدار سنگین دیگر برای تیممان را داشته باشیم. 
سرمربی تیم والیبال سایپا خاطرنشان کرد: تا این هفته از رقابت‌ها از عملکرد بازیکنانم رضایت کامل دارم و اعتقادم این است که آن‌ها به جز دیدار با ثامن الحجج در باقی مسابقات خود همه توان خود را به کار گرفتند و بهترین نمایش ممکن را داشتند. در برخی مسابقات شانس با ما یار نبود و با وجود نمایش خوب نتیجه را واگذار کردیم. اما در باقی مسابقات توانستیم نتایج نسبتا خوبی کسب کنیم.
شهنازی افزود: بازیکنان تیم ما رفته رفته تفکر حرفه‌ای‌تری پیدا کردند و توانستند بهتر از قبل باشند. 
این رشد را می‌توان با نگاهی به عملکرد پله پله تیم مشاهده کرد. به اعتقاد من تیمی مثل سایپا که از تیم‌های ریشه‌دار لیگ برتر والیبال است می‌تواند نمایش بهتر از این هم داشته باشد. 
سرمربی سایپا درباره هدف نهایی تیمش گفت: با وجود حضور تیم‌های بزرگ و پرستاره در لیگ و با توجه به حایگاه فعلی تیم‌ها نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از نتیجه نهایی تیم‌ها ارائه کرد. با این حال هدف تیم ما در اولین گام این است که روند روبه رشدی داشته باشیم و این روند خوب را حفظ کنیم. 
وی اضافه کرد: به اعتقاد من عیار اصلی تیم‌ها در دور برگشت مسابقات مشخص خواهد شد. جایی که تیم‌ها باید پس از یک نیم فصل و در حالی که به هماهنگی نسبتا کاملی رسیده‌اند، نشان دهند که جایگاه واقعی‌شان کجاست. 
شهنازی درباره دیدار هفته مهم تیمش مقابل آلومینیوم بندر عباس و در توضیح این مطلب که تیم سایپا چگونه نتیجه 2 بر صفر باخته را با پیروزی 3 بر 2 عوض کرد، گفت: خوشبختانه تیم ما به یک ثبات تیمی رسیده است و همین موضوع سبب می‌شود به هیچ عنوان تسلیم بازی نشوند و تا اخرین دقایق بازی امید خود را از دست ندهند. ما در چندین بازی این فصل از لیگ مسابقه را به ست پنجم کشاندیم که این نشانه‌ای از پرتلاش بودن تیم ماست.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار