عطایی: ثامن برای هر تیمی خطرساز است

سرمربی تیم والیبال کاله آمل با اشاره به دیدار امروز تیمش در لیگ برتر ،‌گفت: ثامن تیم خوب و منسجمی است و می‌تواند برای هر تیمی خطرساز شود.

بهروز عطایی در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره دیدار امروز تیمش مقابل ثامن الحجج خراسان اظهار داشت: به خوبی می‌دانیم که بازی سختی پیش رو خواهیم داشت و باید با حداقل اشتباهات به مصاف حریف برویم. ثامنی‌ها با گذشت 9 هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشان دادند که تیم قدرتمندی هستند و می‌توانند برای هر تیمی خطرساز شوند. به اعتقاد من دیدار کاله و ثامن یکی از مسابقات دیدنی هفته دهم خواهد بود.
سرمربی تیم والیبال کاله خاطرنشان کرد: تیم ثامن الحجج علاوه بر این که از کادر فنی خوبی بهره‌مند است، بازیکنان با تجربه‌ای از جمله امیر حسینی را در اختیار دارد. همچنین بازیکنان خارجی این تیم هم نمایش خوبی از خود ارائه دادند و در این مدت حریفان را اذیت کرده‌اند. به همین دلیل باید با تمام توان در این دیدار به میدان برویم و از امتیاز میزبانی حداکثر استفاده را ببریم.
وی با اشاره به پایان دوران محرومیت تماشاگران تیم کاله ، افزود: خوشحالم که محرومیت تماشاگران کاله به پایان رسید و حالا تیم من می‌تواند از حمایت هوادارانش بهره‌مند شود. امیدوارم این دیدار تماشاگرپسند باشد تا هواداران آملی شاهد مسابقه‌‌ای فنی و دیدنی باشند. امیدوارم در نهایت هم برنده باشیم تا هوادارنمان خوشحال سالن را ترک کنند.
عطایی درباره وضعیت فعلی تیمش گفت: خوشبختانه در روزهای اخیر تمرینات خوبی را سپری کرده‌ایم و پس از دیدار با بانک سرمایه تلاش کردیم شکست در آن دیدار را فراموش کنیم و در ادامه راه مسابقات لیگ قدرتمندانه پیش برویم. خوشبختانه بازیکنانم در سلامت و آمادگی کامل قراردارند و آماده رویارویی با حریف خود هستند.
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

برچسب ها: عطایی ، ثامن ، تیم ، سرمربی ، والیبال ، کاله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار