سخت‌کوشی سایپا کار را سخت می‌کند

عطایی: حریفمان را به خوبی آنالیز کردیم

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران درباره دیدار هفته یازدهم تیمش گفت: سایپا را به خوبی آنالیز کردیم و با آمادگی به میدان می‌رویم.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار امروز تیم والیبال کاله آمل مقابل سایپا اظهار داشت: تیم سایپا از ابتدای فصل تا کنون بازی‌های خوبی ارائه کرده است. آن‌ها تا دقایق پایانی همه مسابقات خود با جنگندگی تلاش کردند. این نشان از این دارد که دیدار سختی پیش روی تیم ما خواهد بود.

عطایی افزود: در مدتی که در اختیار داشتیم توانستیم تیم حریف را آنالیز کنیم و با بهره‌مندی از نقاط ضعف و قوت این تیم خود را آماده این رویارویی کنیم. تیم کاله به این پیروزی نیاز دارد تا جایگاه خود در جدول رده‌بندی را بهتر کند. امیدوارم بتوانیم نیم فصل را با پیروزی به پایان ببریم.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل با اشاره به دیدار دو تیم پیکان و شهرداری ارومیه، عنوان کرد: این دیدار بدون شک از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود و به نظر می‌رسد رقابتی تماشایی از آب دربیاید. باید منتظر ماند و دید کدام تیم برنده این جدال حساس خواهند شد.

عطایی با اشاره به این که لیگ امسال فشرده است و با بیان این مطلب که احتمال تغییرات در مرحله پلی‌آف وجود خواهد داشت، افزود: این فصل از رقابت‌های لیگ برتر از اهمیت بالایی بهره‌مند است زیرا منتهی به رقابت‌ها انتخابی المپیک است. بدون شک فدارسیون تلاش خواهد کرد تا تدابیری اندیشیده که بازیکنان ملی‌پوش کمترین آسیب‌دیدگی و خستگی را برای حضور در اردوهای تیم ملی داشته باشند. قطعا مهم ترین هدف فدراسیون و سازمان لیگ همین است و امیدوارم شرایط هر طور که هست در نهایت به سود تیم ملی والیبال بوده و ملی‌پوشان را با آمادگی راهی انتخابی المپیک کند.

سرمربی کاله در پایان خاطر نشان کرد: کیفیت لیگ برتر والیبال هر فصل بهتر از قبل شده است و امیدوارم با افزایش چرخه بازیکن‌سازی و ثبات حضور تیم‌های مختلف لیگی پویا داشته باشیم که بتوانیم جوانان خوب و با استعداد را به والیبال ایران تقدیم کنیم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار