عطایی:

کاله یک دیدار سنگین را تجربه می کند

سرمربی تیم والیبال کاله آمل معتقد است دو تیم بانک سرمایه و کاله توانایی دارند که یک دیدار تماشاگر پسند را ارائه دهند.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار این هفته تیم والیبال کاله مازندران اظهار داشت: بدون شک کار دشواری در تهران خواهیم داشت. تیم بانک سرمایه هرچند تازه وارد است اما با بهره‌مندی از ستاره‌های والیبال ایران برای همه تیم‌ها خطرساز شده است و در بین مدعیان قرار گرفته است. 

وی افزود: پس از دیدار با شهرداری ارومیه که بازی سختی هم بود تمرینات خوبی را سپری کردیم و حالا باید یک دیدار سنگین دیگر را هم برگزار کنیم. تمام هدف ما این است که والیبال خوبی ارائه دهیم و مسابقه‌ای تماشاگر پسند را برگزار کنیم. با توجه به پتانسیل دو تیم قطعا این دیدار دیدنی خواهد بود. 

عطایی ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیمش در هشت هفته سپری شده از لیگ ، گفت: تیم ما در این چند هفته فراز و نشیب زیاد داشت اما این موضوع که بازیکنان من در تمام مسابقات پر تلاش و هماهنگ ظاهر شدند بر کسی پوشیده نیست. تیم ما هدف خود را مشخص کرده است و برای رسیدن به این هدف همه تلاش خود را خواهد کرد. 

بهروز عطایی درباره دیدار تیم کاله با شهرداری ارومیه در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر والیبال که منجر به پیروزی 3 بر یک ارومیه شد، گفت: شهرداری ارومیه مقابل تیم ما واقعا عالی کار کرد. آن‌ها تیم منسجم و خوبی دارند و با برنامه و هدفمند بازی می‌کنند. با این حال عدم حضور تماشاگران آمل در شکست تیم ما بی تاثیر نبود. البته باید به این موضوع هم اشاره کنم که کیفیت فنی بازی چندان بالا نبود. شاید حساسیت مسابقه این شرایط را ایجاد کرده بود. 

وی اضافه کرد: تیم شهرداری ارومیه توانست در دقایق حساس بازی را به سود خود تمام کند و از دیدار خارج از خانه خود سه امیتاز بگیرد. باید قبول کنیم که تیم شهرداری ارومیه تیم بزرگی است و از نظر مهره و هماهنگی نسبت به ما برتری داشت. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار