عطایی: هماهنگی تبریزی‌ها کار را سخت می‌کند

سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: هماهنگی بازیکنان شهرداری تبریز کار را برای هر تیمی سخت می‌کند.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم والیبال کاله مقابل شهرداری تبریز در چارچوب هفته ششم لیگ برتر والیبال ایران، اظهار داشت: شهرداری تبریز تا این هفته از مسابقات عملکرد قابل قبولی داشته است. آن‌ها بسیار یکدست و هماهنگ کار می‌کنند و شناخت خوبی که بازیکنان از هم دارند کار را برای هر حریفی سخت می‌کند.

وی با بیان این مطلب که تیم کاله بریا حفظ جایگاه خود در جدول رده‌بندی مسابقات باید در دیدارهای خانگی خود به پیروزی برسد، خاطرنشان کرد: رقابت در بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر بسیار پیچیده و نزدیک است. به جز سه تیم پرستاره باقی تیم‌ها برای حضور در پلی‌آف کار سختی پیش رو دارند. ما هم اگر می‎خواهیم نتیجه لازم را در بگیریم باید در همه مسابقات به  خصوص آن‌ها که در آمل برگزار می‌شود با تمام توان ظاهر شده و برنده شویم.

 عطایی در خصوص محرومیت تماشاگران آمل به دلیل استفاده از الفاظ ناشایست در دیدار با پیکان گفت: متاسفانه در برخی سالن ها شاهد رفتارهای به مراتب بدتر از این هم هستیم اما همیشه این تیم کاله است که مورد بی مهری قرار می‌گیرد. من با اشاعه بی فرهنگی و رفتارهای ناشایست در سالن‌های والیبال مخالفم اما به اعتقاد من کمی سختگیرانه تصمیم‌گیری شده است.

وی افزود: من فکر می‌کنم رفتارهای برخی بازیکنان حریف هم به تحریک تماشاگران آمل دامن زد. هواداران از شکست تیمشان ناراحت بودند و برخی  رفتارها از آن‌ها سر زد اما سوت‌های اشتباه داور که البته جزیی از مسابقه هست هم کمی در اتفاقات دخیل بود.

سرمربی تیم والیبال کاله ضمن عذرخواهی از محمد شاهمیری، داور آن مسابقه به دلیل برخی شعارهای هواداران گفت: امیدوارم دیگر شاهد اتفاقات و جوی اینچنینی در مسابقات والیبال نباشیم. واقعا حیف است ورزش محبوبی مثل والیبال وارد این حواشی شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: عطایی ، والیبال ، کاله آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار