عطایی: پرستاره‌ها همیشه قهرمان نیستند

سرمربی تیم والیبال کاله آمل معتقد است صرف حضور بازیکنان بزرگ و ملی‌پوش در یک تیم نمی‌تواند دلیلی بر قهرمان شدن یک تیم باشد.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگارن جوان، درباره دیدار هفته نهم تیم کاله آمل مقابل بانک سرمایه و تحمل باخت 3 بر یک در این دیدار ،‌گفت: بازیکنان من در این دیدار تا حد زیادی تحت تاثیر حریف خود بودند و همین موضوع سبب شده بود در ابتدای مسابقه تسلط کافی نداشته باشیم. با این حال رفته رفته توانستیم بازی بهتری ارائه دهیم. و در برخی دقایق حریف را تحت فشار قرار دادیم.

وی ضمن سخت توصیف کردن این دیدار، اظهار کرد: من احساس می کنم که بازیکنانم توانایی این را داشتند که در دیدار با بانک سرمایه به پیروزی دست پیدا کنند و یا حداقل با کشاندن بازی به گیم پنجم از این دیدار یک امتیاز کسب کنند.

عطایی با بیان این مطلب که انتظار بیشتری از برخی بازیکنانش در این دیدار داشت، گفت: برخی از بازیکنان تیم ما در این دیدار کمتر از توانمندی خود ظاهر شدند. همان‌هایی که در دیدارهای قبلی موفق شده بودند یک تنه چندین امتیاز کسب کرده و یک وزنه مهم برای تیم کاله باشند در دیدار با بانک سرمایه ضعیف بودند و همین موضوع سبب شد نظم تیمی ما تا حدودی تحت تاثیر قرار گیرد. 

سرمربی تیم والیبال کاله همچنین به حواشی ایجاد شده و اعتراضات بازیکنان به نحوه قضاوت داوران این دیدار ، اظهار داشت: این که بسیاری از بازی‌های این فصل مسابقات با مشکلات اینچنینی مواجه می‌شود، به هیچ وجه جالب نیست. امیدوارم در هفته‌های آینده هم قضاوت‌ها بهتر شود و هم اعتراض کردن به داوران از سوی بازیکان کاهش پیدا کند. رخ دادن اتفاقات اینچنین جز حاشیه‌سازی برای والیبال ثمره دیگری ندارد. 

عطایی درباره حضور تیم‌های پرستاره در این فصل از مسابقات لیگ والیبال و میزان شانسی که برای قهرمان شدن تیم کاله قائل است، گفت: تجربه نشان داده است که داشتن مهره و بازیکنان ملی‌پوش در یک تیم صرفا سبب قهرمانی یک تیم نمی‌شود. بارها اتفاق افتاده که برخی تیم‌ها ستاره‌های متعددی را داشته‌اند اما در پایان فصل نتیجه لازم را نگرفته‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که برای قهرمان شدن یک تیم شرایطی دیگر علاوه بر داشتن بازیکنان بزرگ لازم است. شرایطی مانند مدیریت صحیح داشتن روحیه تیمی و ... که عوامل تاثیرگذاری هستند.

سرمربی کاله خاطرنشان کرد: هنوز برای پیش‌بینی نهایی مسابقات لیگ زود است. نتایج بدست آمده در این چند هفته نشان از این دارد که لیگ امسال از همیشه غیرقابل پیش‌بینی‌تر است. هرچند مدعیان اصلی در صدر جدول قرار دارند اما باید صبر کنیم و در پایان فصل در این باره اظهار نظر کنیم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار