واعظ موسوی رئیس کمیته روانشناسی ورزشی فدراسیون والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی محمد کاظم واعظ موسوی را به عنوان رئیس کمیته روانشناسی ورزشی منصوب کرد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه سیاست حضور موفق آمیز یک روانشناس ورزشی در کادر فنی تیم ملی نوجوانان کشورمان، صبح امروز محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال درجلسه ای با دکتر واعظ موسوی، دکتر زهره میرسپاسی و دکتر کرد داشت، به بررسی نتایج این حرکت فدراسیون پرداختند.

با توجه به نتایج قابل قبول این طرح، محمدرضا داورزنی جهت ساختار بخشیدن به این پروژه به صورت علمی و عملی، طی حکمی دکتر واعظ موسوی را به عنوان رئیس کمیته روانشانسی ورزشی فدراسیون والیبال منصوب کرد. در متن این حکم آمده:

برادرارجمند جناب آقای دکترمحمدکاظم واعظ موسوی

سلام علیکم ،

با عنایت به نیاز این فدراسیون جهت تاسیس کمیته روانشناسی ورزشی ونیز تخصص ارزشمند و علاقمندی وتعهد حضرتعالی به موجب این حکم به عنوان رئیس کمیته روانشناسی فدراسیون والیبال منصوب می شوید .

امیداست با اتکال به خداوند متعال ونیز بهره مندی از توانایی های بالایی که در جنابعالی سراغ دارم درجهت پیشبرد اهداف فدراسیون ونیز ارتقاء کیفیت تیمهای ملی در خصوص امور روانشناسی اقدامات مطلوب وشایسته ای به عمل آورده و دراین مسیرموفق و موید باشید .

محـمدرضا داورزنـي

رئيس فدراسيون

بر اساس سیاست های تدوین شده، این کمیته متشکل از چند نفر مربی مهارت های ذهنی و روانشناسان ورزشی می باشد که اقدام به انجام امور مربوط به آموزش مهارت های ذهنی و جنبه رواشناختی استعدادیابی در تیم های ملی والیبال در رده های سنی مختلف خواهد کرد.

همچنین برگزاری گردهمایی مربیان و کادر فنی تیم های رده های سنی مختلف مردان و زنان درباره پدیده های مربوط به رواشناسی ورزشی جزو وظایف این کمیته می باشد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار