میرسپاسی: اقدامات حضور مربی خارجی بر عهده دبیر فدراسیون است

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال ایران درباره حضور مربی خارجی گفت: اقدامات اجرایی در راستای حضور مربی برای تیم ملی زنان بر عهده محود افشار دوست است.

زهره میرسپاسی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مهیا شدن شراط حضور مربی خارجی در تیم ملی والیبال بانوان، اظهار کرد: چندی قبل جلسه ای در فدراسیون والیبال با حضور محمدرضا داورزنی و محمود افشار دوست، رییس و دبیر فدراسیون برگزار کردیم که طی آن تصمیمی گرفته شد مبنی بر این که از یک مربی خارجی و کار بلد برای حضور در این دعوت کنیم تا ضمن هدایت تیم ملی والیبال زنان، مدیریت تیم های ملی رده های مختلف سنی زنان را نیز بر عهده بگیرد. 

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال تصریح کرد: من به کمک همکارانم تلاش کردبم تا گزینه های مختلفی را مورد بررسی قرار دهیم و از بین آن ها بهترین را انتخاب کنیم. در این بین یک مربی کره‌ای نظر ما را بیشتر جلب کرد و فدراسیون هم آمادگی خود را برای همکاری با این مربی اعلام کرده است. 

میرسپاسی افزود: آن موضوعی که در حیطه وظایف من بود انجام شده است و حالا دبیر فدراسیون باید اقدامات لازم را انجام دهد و مقدمات حضور این مربی در ایران را فراهم کند. در واقع اجرای مقدمات این تصمیم برعهده محمود افشار دوست است.

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال درباره وضعیت فعلی والیبال بانوان گفت: رییس فدراسیون عنوان کرده است اصلاح تکنیکی و ارتقای سطح فنی تیم ملی والیبال زنان در بازه زمانی کوتاه را از مهمترین اهداف فدراسیون والیبال است و در راستای همین موضوع تصمیم گرفته شده است تا یک مربی بین المللی بتواند به تیم ملی و تیم های پایه  والیبال کمک کند.

وی با اشاره به تورنمنت پیش روی تیم ملی والیبال بانوان، به مسابقات ویتنام در سال 95 اشارهر کرد و  ادامه داد: مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا در گروه زنان شهریور ماه 95 به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد و در صورت حضور سرمربی خارجی، انتخابی تیم ملی با پایان لیگ برتر والیبال زنان انجام خواهد شد. در حال حاضر لیگ در حال برگزاری است و باید منتظر آینده ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار